וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הציל את מנצ'סטר יונייטד בדקה ה-91, פאטי את ברצלונה

CR7 חגג בתוספת הזמן בברגאמו את שערו החמישי העונה במפעל וקבע 2:2 דרמטי נגד אטאלנטה, הקטאלונים ניצחו באוקראינה 0:1 את דינמו קייב משער של הכוכב הצעיר (70). באיירן מינכן הביסה 2:5 את בנפיקה ועלתה לשמינית, גם יובנטוס שגברה 2:4 על זניט

החצי הראשון של משחקי המחזור הרביעי בליגת האלופות מאחורינו, וזה היה ערב נפלא, גדוש בשערים וגם בהכרעות. באיירן מינכן ויובנטוס הפכו לראשונות שמפעילות לשמינית הגמר בזכות ניצחונות מרשימים על בנפיקה וזניט בהתאמה, בעוד ברצלונה ניצחה 0:1 גורלי באוקראינה את דינמו קייב הודות לשער של אנסו פאטי.

ומה באשר לכריסטיאנו רונאלדו? בפעם המי יודע כמה בזמן כל כך קצר, מנצ'סטר יונייטד שוב ניצלה על בתוספת הזמן וכש-CR7 מצא את הרשת והציל עבורה נקודה מאוד יקרה כשקבע 2:2 בברגאמו נגד אטאלנטה.

אנסו פאטי, שחקן ברצלונה. רויטרס
שוב היה שם בשביל ברצלונה. אנסו פאטי/רויטרס

בית ה'

דינמו קייב - ברצלונה 1:0

הקטאלונים החלו את הקמפיין האירופי העונה עם שני הפסדים צורבים לבאיירן מינכן ולבנפיקה, אבל מול האוקראינים הם השלימו פעם נוספת ניצחון על חודו של שער ועלו למקום השני בבית - ניצחון בכורה למאמן הזמני סרג'י.

עוסמאן דמבלה עלה מהספסל בדקה ה-65 להופעת בכורה העונה, אבל מי שהכריע את ההתמודדות הוא מי שאפשר לקרוא לו הכוכב החדש של הקטאלונים, אנסו פאטי כמובן שבדקה ה-70 קיבל מסירת רוחב ממינגסה, ההגנה המקומית לא הצליחה להגיע לכדור והוא ירה כדור עוצמתי שהעניק לקבוצתו את שלוש הנקודות. בזכות שני הניצחונות האחרונים על דינמו קייב, ברצלונה במקום השני עם 6 נקודות במאזנה, שתיים מעל בנפיקה שצפויה להיאבק איתה על המקום השני שמוביל לשמינית.

רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן. Tobias SCHWARZ, GettyImages
שלושער בהופעתו המאה בליגת האלופות. רוברט לבנדובסקי/GettyImages, Tobias SCHWARZ

באיירן מינכן - בנפיקה 2:5

הבווארים אמנם ספגו לראשונה העונה בליגת האלופות, אבל חגגו עלייה מרשימה במיוחד לשמינית הגמר. המאמן יוליאן נגלסמן חזר לעמוד על הקווים אחרי שבועיים בזכות הצגת בדיקה שלילית לקורונה אותה עבר רק היום בצהריים, אבל כמעט כרגיל את ההצגה גנב רוברט לבנדובסקי - הפולני אמנם החמיץ פנדל, אבל גם כבש שלושה שערים ובישל בהופעתו המאה בליגת האלופות. המפציץ הפולני סופר כבר 81 שערים במאה הופעות והוא ייקח איתו הביתה כדור משחק נוסף. בנוסף אליו, גם סרג' גנאברי ולירוי סאנה מצאו את הרשת מול הפורטוגלים, שהצליחו רק לצמק ולא מעבר לכך.

מהלך משחק:

דקה 26, 0:1 לבאיירן מינכן: לבנדובסקי הוא לא אחד שמפספס הזדמנויות וגם את זו הוא סיים עם כדור ברשת. קינגסלי קומאן היתל בשחקני ההגנה והרים למפציץ הפולני, שכמעט מקו השער נגח פנימה.

דקה 32, 0:2 לבאיירן מינכן: גנאברי הצטרף לחגיגה כשכבש שער מרשים ביופיו עם העקב, לבנדובסקי שהשאיר אותו מול השער רושם לעצמו גם בישול.

דקה 38, בנפיקה צימקה ל-2:1: מצב נייח לזכות האורחים הסתיים בשער של הבלם הברזילאי מוראטו, שמקרוב נגח כדור שלא הותיר למנואל נוייר סיכוי.

דקה 45, לבנדובסקי החמיץ פנדל: אמרנו שהמפציץ הפולני לא מפספס הזדמנויות? אבל, מ-11 מטר אחרי נגיעת יד ברחבה והתערבות של שופטי המסך, הוא לא הצליח להכניע את השוער וראה את הכדור שלו נהדף.

רוברט לבנדובסקי חוגג שער לזכות באיירן מינכן מול בנפיקה. רויטרס
צ'יפים, בישול וגם החמצת פנדל. לבנדובסקי השפיל את בנפיקה/רויטרס

דקה 49, 1:3 לבאיירן מינכן: עוד שער יפהפה של הבווארים. דייויס הוריד עם הראש לסאנה, שאיפשר לכדור לקפוץ על הדשא ומהאוויר ירה אותו לפינה הרחוקה עד שהוא פגש את הרשת.

דקה 61, 1:4 לבאיירן מינכן: לבנדובסקי השלים צמד נגד כל הקבוצות בבית. סאנה ראה אותו מצטרף מאחורה, מסר לו ומשם הדרך לצ'יפ קטן לרשת הייתה קצרה.

דקה 74, בנפיקה צימקה ל-4:2: הפורטוגלים לא מוותרים והפעם היה זה דרווין נונייס שמקרוב בעט כדור שהכניע את נוייר.

דקה 84, 2:5 לבאיירן מינכן: צמד? עכשיו ללבנדובסקי יש שלושער. הפולני נהנה מבישול של לא אחר מהשוער מנואל נוייר, ששלח אותו בכדור ארוך, הפולני שוב הקפיץ מעל השוער וייקח גם את הכדור של משחקו המאה במפעל היוקרתי. למי שתהה, יש לו 81 שערים ב-100 משחקים.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. Marco BERTORELLO, GettyImages
CR7 יורה את שער השוויון ומציל את מנצסטר יונייטד/GettyImages, Marco BERTORELLO

בית ו'

אטאלנטה - מנצ'סטר יונייטד 2:2

כריסטיאנו רונאלדו כבש במחזור הפתיחה בהפסד ליאנג בויז, העניק לשדים האדומים ניצחונות דרמטיים על ויאריאל ועל אטאלנטה והערב הוא מצא את הרשת פעם נוספת בתוספת הזמן, בדקה ה-91 ליתר דיוק, והציל את קבוצתו מהפסד בברגאמו. אולה גונאר סולשיאר, כמו לפני שבועיים, שבר את הראש כיצד לצאת מפיגור מול הכחולים מברגאמו, ודקה בתוך תוספת הזמן היה זה CR7 שירה מהאוויר כדור שסידר לו צמד, שער חמישי העונה (הבקיע בכל ארבעת המשחקים) ו-2:2 לקבוצתו.

מנצ'סטר יונייטד אמנם שוב לא ניצחה, אבל היא עם 7 נקודות, כמו ויאריאל, וכך שמרה על מקומה בראש הבית. אטאלנטה לעומתה במקום השלישי עם 5 נקודות, לקראת קרבות בשני המחזורים הבאים נגד ויאריאל ויאנג בויז.

עוד בוואלה!

רונאלדו שוב הדהים, סולשיאר: "עבורנו הוא כמו מייקל ג'ורדן לשיקגו"

לכתבה המלאה
אולה גונאר סולשיאר, כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
סולשיאר יודע למי הוא צריך להודות אחרי המשחק/רויטרס

מהלך משחק:

דקה 4: הזדמנות גדולה לשדים האדומים. תחילה רשפורד פרץ לרחבה, השאיר מאחוריו שני שחקני הגנה ובסופו של דבר נבלם, אלא שהכדור התגלגל לסקוט מקטומיניי שניסה את מזלו ממרחק, הכדור שינה כיוון, ננעץ בקורה ולא נכנס.

דקה 12, 0:1 לאטאלנטה: יוסיפ איליצ'יץ' בעט כדור שדויד דה חאה יכול היה לקחת, אך במקום זאת נתן לו לחמוק מבין ידיו לתוך הרשת. השוער התלונן שהסתירו לו ושהשחקן היה בעמדת נבדל, שופטי המסך אישרו את השער.

דקה 19: כריסטיאנו רונאלדו נותר חופשי ברחבה והכדור הוגבה אליו במדויק, אבל הנגיחה שלו הייתה רעה.

דקה 38: אם מנצ'סטר יונייטד לא מסובכת מספיק, הבלם רפאל וראן - שרק חזר מפציעה - נפגע והוחלף על ידי מייסון גרינווד, משמע שסולשיאר שינה למערך התקפי יותר.

דקה 45, מנצ'סטר יונייטד חזרה ל-1:1: מי אם לא כריסטיאנו רונאלדו החזיר את האורחת למשחק רגע לפני השריקה למחצית. גרינווד מסר בנגיעה לפרננדש, שהשאיר באומנות ל-CR7 והסקורר אמר תודה והשיב את הצבע ללחיים של סולשיאר.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לשדים האדומים על מי לסמוך. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

דקה 56, אטאלנטה שוב ביתרון: דובאן ספאטה נשלח לאחד על אחד מול דה חאה, לא התרגש מהשמירה של הארי מגווייר ומקרוב בעט כדור שהותיר את השוער חסר אונים והכחולים מברגאמו ב-1:2.

דקה 91, מנצ'סטר יונייטד חזרה ל-2:2: כריסטיאנו רונאלדו עשה את זה שוב! הפורטוגלי הבקיע בבעיטת יעף את שערו החמישי העונה בליגת האלופות וסידר לשדים האדומים נקודה יקרה מפז.

ויאריאל - יאנג בויז 0:2

הצוללת הצהובה נמצאת בכושר ירוד בליגה וחוששת לאבד את מאמנה אונאי אמרי שמחוזר על ידי ניוקאסל, אבל מול אלופת שווייץ השיגה ניצחון חשוב. אטיין קאפו היה הראשון לכבוש בדקה ה-36, ההולנדי ארנאוט דנג'ומה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-89 כאשר האורחים ניסו להשוות בכל מחיר.

שחקני ליל חוגגים. JORGE GUERRERO, GettyImages
שחקני ליל חוגגים ניצחון בספרד/GettyImages, JORGE GUERRERO

בית ז'

סביליה - ליל 2:1

החבורה של ז'ולן לופטגי נמצאת בליגה הספרדית במרחק נקודה מהפסגה, אבל בליגת האלופות היא עדיין ללא ניצחון. לוקאס אוקמפוס כבר העלה אותה ליתרון בדקה ה-15, אבל אלופת צרפת, שעברה מהפכה של ממש בקיץ והייתה עם שתי נקודות בלבד עד הערב, לא נבהלה והפכה משערים של ג'ונתן דייויד הקנדי בפנדל בדקה ה-43 וג'ונתן איקונה שקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-51. לאחר ארבעה משחקים בבית, ליל שנייה עם 5 נקודות, מפגרת שתיים אחרי המוליכה זלצבורג. האנדלוסים במקום האחרון, אבל עם 3 נקודות בלבד בבית שבו הכל פתוח.

משחק נוסף:

וולפסבורג - זלצבורג 1:2 (לחצו לידיעה המלאה)

יובנטוס - זניט 2:4

שני הפסדים רצופים יש למסימיליאנו אלגרי ולשחקניו בסרייה A והם כבר במקום התשיעי ונראה שבדרך לעונה נוספת ללא הסקודטו, אבל בליגת האלופות הם עם מאזן מושלם ועם הכרטיס השני בלבד שהוענק עד כה לשמינית הגמר - העולה היחידה לצד באיירן מינכן שעשתה זאת הערב גם כן.

מי שניצח על ההצגה היה פאולו דיבאלה, שכבש צמד, הגיע ל-106 שערים במדי יובנטוס ובכך עקף את מישל פלאטיני - את השער השני שלו במשחק הוא גם חגג כמו כוכב העבר הצרפתי במחווה מרגשת לכבודו. זניט, לעומת זאת, נותרה עם שלוש נקודות בזכות ה-0:4 על מאלמו במחזור השני.

פאולו דיבאלה חוגג שער לזכות יובנטוס. רויטרס
מאזן מושלם וגם שיא מרגש. דיבאלה חוגג/רויטרס

בית ח'

מהלך משחק:

דקה 11, 0:1 ליובנטוס: פאולו דיבאלה נעצר על ידי הקורה שלוש דקות קודם לכן, אך את בעיטת היעף ממרכז הרחבה הוא כבר לא פספס והעלה את הביאנקונרי ליתרון.

דקה 26, זניט חזרה ל-1:1: שער ראשון שספגה הגברת הזקנה העונה בליגת האלופות, וגם אותו כבש שחקן שלה - הבלם לאונרדו בונוצ'י ניסה להרחיק, אבל נגח את השוויון הרוסי.

דקה 58, 1:2 ליובנטוס: דיבאלה השלים צמד, אבל יש לו המון מזל. עבירה מיותרת של קלאודיניו סידרה לגברת הזקנה פנדל ואותו הארגנטינאי תחילה בעט החוצה, אבל השופט הורה על כדור חוזר בעקבות כניסת שחקנים לרחבה לפני הזמן ואת הניסיון הנוסף הוא כבר לא החמיץ.

דקה 74, 1:3 ליובנטוס: פדריקו רייזה קיבל את הכדור כ-30 מטר מהשער, נכנס איתו לרחבה, הטעה את השומר ואת השוער ומקרוב בעט לרשת.

דקה 82, 1:4 ליובנטוס: כעת לדיבאלה יש גם בישול למוראטה, שגלגל לרשת באחד על אחד מעמדה נוחה.

דקה 90, זניט צימקה ל-4:2: ארטם דזיובה בישל לסרדאר אזמון בתוך תוספת הזמן, שער שלא יקלקל למארחת את חגיגות העלייה לשמינית הגמר.

משחק נוסף:

מאלמו - צ'לסי 1:0 (לחצו לידיעה המלאה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully