וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לפרמיירליג: אנטוניו קונטה מונה למאמן טוטנהאם

האיטלקי בן ה-52, שהוביל את צ'לסי לאליפות ב-2017, הגיע לתחנה השנייה שלו באנגליה והחליף את נונו אספיריטו סנטו. חתם עד קיץ 2023 וירוויח 20 מיליון ליש"ט. וגם: הפאדיחה בהכרזה ברשתות

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:0/ספורט1

אנטוניו קונטה מונה היום (שלישי) רשמית למאמן טוטנהאם. המועדון הלונדוני החתים את האיטלקי בן ה-52 על חוזה עד תום עונת 2022/23, כאשר שכרו יעמוד על כ-20 מיליון ליש"ט בכל התקופה והוא ייכנס לתפקיד שפינה נונו אספיריטו סנטו, שפוטר אתמול בעקבות התבוסה 3:0 מול מנצ'סטר יונייטד בשבת האחרונה.

קונטה, שבעונה שעברה הוביל את אינטר לאליפות ראשונה באיטליה זה 11 שנים, היה על הכוונת של טוטנהאם עוד במהלך הקיץ. היום הוא סיפר: "בקיץ שעבר החיבור לא יצא לפועל בגלל סיום היחסים שלי עם אינטר. זה היה מוקדם מדי עבורי ועדיין הייתי מלא רגשות, כך שהרגשתי שמוקדם מדי בשבילי לחזור לאמן. הרצון העז של דניאל לוי להפקיד בידיי את הפרויקט הזה היה מדבק והשפיע עלי כבר אז. עכשיו נוצרה הזדמנות חדשה ובחרתי לקחת אותה כשאני שלם עם ההחלטה ב-100 אחוז".

אנטוניו קונטה אחרי שחתם כמאמן טוטנהאם. טוטנהאם, אתר רשמי
חוזר לאנגליה. קונטה/אתר רשמי, טוטנהאם

בטוטנהאם יחזור קונטה לשתף פעולה עם מי שמונה למנהל המקצועי של הלונדונים בחודש יוני האחרון, פאביו פראטיצ'י, שמכיר את המאמן מהימים שלהם ביחד ביובנטוס בין 2011 ל-2014 והיווה מן הסתם גורם מרכזי במאמצים לשכנע את קונטה לחתום.

עוד בוואלה! ספורט

ליגת האלופים: קונטה הצטרף לרשימת מאמני העל בפרמיירליג

לכתבה המלאה

אגב, פאדיחה קטנה נרשמה בהודעה על מינויו של קונטה, כשחשבון הטוויטר הרשמי של טוטנהאם כתב הודעת ברכה בשפה הלא נכונה. הציוץ המקורי לקונטה היה "Bienvenido a Tottenham Hotspur, Antonio Conte'", אך כמובן, הבעיה היא שקונטה הוא איטלקי ולא ספרדי. הציוץ נמחק, ובהמשך הועלה באנגלית, ולאחר מכן נכתבה ברכה באיטלקית. "קלאסי טוטנהאם", נכתב ברשתות החברתיות על הטעות, שמייצגת ימים מבולבלים במועדון.

עבור קונטה זו תהיה התחנה השנייה בלונדון ובפרמיירליג בכלל, לאחר שהדריך את צ'לסי בין 2016 ל-2018 והצעיד את הבלוז לזכיות באליפות אחת ובגביע אחד. מעבר לכך, במהלך קריירת האימון שלו זכה קונטה בארבע אליפויות בסרייה A ופעמיים בסופרקאפ האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully