וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון דרך לצ'לסי וזייש: "היו לי תקופות קשות, תמיד האמנתי בעצמי"

המרוקאי השתווה לשיאן הכובשים ממולדתו במפעל ורשם את השער ה-500 של הבלוז באירופה ב-0:1 על מאלמו: "הקבוצה לא ראתה את יכולת השיא שלי". ז'ורז'יניו: "ידעתי שלא יהיה קל"

תקציר: ניוקאסל - צ'לסי 3:0/ספורט1

זה לא היה פשוט, לא הלך חלק, אבל צ'לסי יכולה לנשום לרווחה אחרי שהשיגה 0:1 קטן בשבדיה נגד מאלמו במחזור הרביעי של ליגת האלופות. אלופת אירופה עשתה צעד משמעותית לשמינית הגמר, וכובש שער הניצחון, חכים זייש, התכבד בשער ה-500 של הבלוז באירופה.

"היה משחק קשה, הם לא השאירו לנו הרבה שטחים כמו ב-0:4 בלונדון והם היו עם הקהל שתמיד נותן להם מרץ", קבע המרוקאי.

עבור זייש, הקדנציה בצ'לסי לא התפתחה כפי שדמיין עד כה. הוא סבל מלא מעט חוסר מזל עקב פציעות והתקשה להיכנס לקצב שיאפשר לו להציג את היכולת שזיכתה אותו במעבר היוקרתי מאייאקס. נגד מאלמו, זייש כבר את שערו השמיני במפעל והשתווה למרואן שמאח כמרוקאי עם הכי הרבה שערים במפעל.

"צ'לסי לא ראתה ממני את יכולת השיא שלי. אני יודע מה הרמה המיטבית שלי. זה שער חשוב עבורי, אני מנסה להיות חשוב עבור הקבוצה עם שערים ובישולים. היו לי תקופות קשות ולא התאוששתי לחלוטין, תמיד האמנתי בעצמי ובמה שאני מסוגל לעשות על המגרש".

עוד בוואלה!

עבר בשלום: צ'לסי ניצחה 0:1 במאלמו

לכתבה המלאה

מבחינה קבוצתית, הבלוז יכולים להתאדר במאזן הגנתי מדהים שמאפיין אותם מאז שתומאס טוכל החליף את פרנק למפארד על הקווים במהלך העונה שעברה. מאז שהתמנה למאמן הקבוצה, צ'לסי שמרה על שער נקי 29 פעמים, תשע יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות.

"היינו זקוקים לתוצאה", אמר טוכל, "רצינו להגביר את האינטנסיביות במחצית השנייה, השליטה הייתה שלנו ולא איבדנו ריכוז". ז'ורז'יניו, שנבחר לאיש המשחק של אופ"א, סיכם: "ההבדל מהמשחק הקודם? האווירה כאן והעובדה שמאלמו שיחקה בבית. לא הצלחנו להבקיע במחצית הראשונה, היינו סבלניים, המשכנו לעבוד, לנסות להגיע למצבים ובסוף השער הגיע. זו הייתה הופעה טובה וכמו שחשבתי, זה לא היה קל כמו שהרבה ציפו שיהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully