וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי פסל סופית את ניוקאסל: "ויאריאל היא הבית שלי"

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 15:18

אחרי שהודה בתום הניצחון על יאנג בויז כי המגפייז הביעו עניין בהחתמתו, המאמן הוריד את האפשרות מהפרק: "מודה על ההתעניינות, אך החלטתי להמשיך כאן"

תקציר: ניוקאסל - צ'לסי 3:0/ספורט1

לאחר שהודה אמש (שלישי) כי הוא זוכה להתעניינות מניוקאסל, אונאי אמרי סגר היום את הדלת בפני האפשרות לחזור לפרמיירליג לפחות בעונה הנוכחית, כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו שהוא מתכוון להמשיך לאמן את ויאריאל וכבר יידע את נשיא המועדון על כך.

"למרות כל הרעש שנשמע במדינה אחרת, בתוך המועדון היו שקיפות ונאמנות ביני לבין משפחת רויג והשחקנים שלי, שזה הדבר הכי חשוב עבורי", כתב אמרי. "ויאריאל היא הבית שלי ואני מחויב למועדון ב-100%. בכנות, אני אסיר תודה על ההתעניינות מצד מועדון גדול, אך עוד יותר על כך שאני כאן ולכן הודעתי לפרננדו רויג שהחלטתי להמשיך להיות חלק מהפרויקט הזה, בגלל המחויבות והכבוד שאני מקבל מהמועדון ומהשחקנים, שהם הדדיים. אני מודה לאוהדים על התמיכה שניתנה לי תמיד. ביום ראשון מחכה לנו משחק חשוב מאוד ואני מקווה שביחד נוכל להשיג ניצחון. נתראה באצטדיון".

עוד לפני כן, אמרי הצהיר אמש אחרי שוויאריאל שלו ניצחה 0:2 את יאנג בויז בליגת האלופות והשתוותה בפסגת הבית למנצ'סטר יונייטד, כי "ניוקאסל הראתה עניין, אבל הצעה לא הוגשה. אם ניוקאסל תגיש הצעה, היא תצטרך לעשות זאת דרך המועדון. אני חושב רק על המשחק הבא שלי בוויאריאל".

אונאי אמרי, מאמן ויאריאל. Manuel Queimadelos, GettyImages
מכיר היטב את הפרמיירליג. אונאי אמרי/GettyImages, Manuel Queimadelos

בטרם התראיין אמרי ואישר את התעניינות המגפייז, אתמול פורסם כי ראשיה החדשים של המדורגת לפני אחרונה בפרמיירליג - שצברה ארבע נקודות בלבד אחרי 10 משחקים - מוכנים לשלם לוויאריאל שישה מיליון יורו עבור אמרי, גובה סעיף השחרור בחוזהו שיסתיים רק בקיץ 2023.

גם נטען כי אמרי כבר סיכם את תנאיו וכעת אלו ראשי ניוקאסל שצריכים להכריע בין שני המועמדים הסופיים, אלא שב-BBC פורסם הלילה שאמרי גם כך נוטה לסרב להצעת המגפייז וזאת כדי לא לקחת קבוצה שנאבקת על חייה ושזו אפשרות ריאלית לעונה הבאה. בוויאריאל טוענים כי שום פנייה לא נעשה אליהם מניוקאסל, אולם אם המגפייז ישלמו את סעיף השחרור לא תהיה לראשי ויאריאל כל ברירה בהנחה שאמרי יבחר לעזוב.

אמרי, שהוביל גם את ויאריאל לזכייה בליגה האירופית אחרי שעשה זאת שלוש פעמים עם סביליה, מונה למאמן ארסנל במאי 2018 ובעונת הבכורה שלו סיים עם התותחנים במקום החמישי בליגה ונעצר רק בגמר הליגה האירופית בדרבי מול צ'לסי, אבל בנובמבר 2019 פוטר לאחר שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון ובתום אותה עונה חזר לספרד כשחתם בוויאריאל לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully