וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקוף את מסי ורונאלדו? רוברט לבנדובסקי נשאל על הולאנד, וצחק

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 1:23

חלוץ באיירן מינכן הגיע ל-81 שערים ב-100 משחקים בליגת האלופות ומחזיק בממוצע הטוב אי פעם, בגרמניה מעריכים שיזכה גם השנה בכדור הזהב: "הוא הטוב בעולם"

רוברט לבנדובסקי שובר את שיא הכיבושים לעונה אחת בבונדסליגה/ספורט1

כשנותרו עוד שני משחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות, באיירן מינכן כבר הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר, אחרי שאתמול (שלישי) שוב הרשימה כשהביסה 2:5 את בנפיקה ליסבון. רוברט לבנדובסקי שיחק את משחקו ה-100 במפעל, כבש שלושער והגיע ל-81 (!) גולים במפעל, במשחק שבו החמיץ פנדל.

שחקן השנה של 2020 ממשיך לתת מספרים יוצאי דופן במפעל, וכידוע הוא מפגר רק אחרי רונאלדו ומסי, שניים מהגדולים אי פעם, אבל למעשה הוא בקצב מרשים יותר. אף שחקן לא כבש כל כך הרבה שערים ב-100 המשחקים הראשונים שלו במפעל: רונאלדו כבש 64, ואילו מסי 77.

רוברט לבנדובסקי ושחקני באיירן מינכן. רויטרס
רוברט לבנדובסקי ושחקני באיירן מינכן/רויטרס

"אני לא חושב שזה היה משחק מושלם, כי החמצתי פנדל", אמר לבנדובסקי בסיום, "אבל עדיף להחמיץ בשלב מוקדם מאשר בסוף. מזל שכבשנו עוד כמה שערים והשגנו את שלוש הנקודות". הפולני הלוהט הוסיף: "ב-20 הדקות הראשונות כמעט שלא נגעתי בכדור, אבל חלוץ חייב להישאר סבלני. אם לומר את האמת, מעולם לא חשבתי שאשחק כל כך הרבה משחקים בליגת האלופות ושאכבוש כל כך הרבה שערים".

עוד בוואלה!

רונאלדו שוב הדהים, סולשיאר: "עבורנו הוא כמו מייקל ג'ורדן לשיקגו"

לכתבה המלאה

לאור העובדה שלאורך 2021 לבנדובסקי כבש 59 שערים ב-49 משחקים, אין פלא שגם השנה הוא מועמד בכיר לזכייה בכדור הזהב. מתיאס זאמר, פרשן הטלוויזיה הגרמנית, אמר על לבנדובסקי: "כולנו מסכימים שהוא השחקן הכי שלם, השחקן הכי טוב בעולם".

לבנדובסקי נשאל על השוואה בינו לבין ארלינג הולאנד, וצחק: "אני לבנדובסקי, אני חושב על עצמי. הוא צעיר כידוע, אני מבוגר ממנו בעשר שנים, אני בשלב אחר בחיים, אני יודע בדיוק איפה הייתי בגיל 21, מה עשיתי ומה לא עשיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully