וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נוף הגליל חגגה: "לפני המשחק רעדנו מפחד, זה ניצחון ענק"

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 8:26

המנכ"ל גיל ברעם התרגש: "בשביל ערבים כאלה חזרנו לליגת העל". במועדון החליטו לא לחפש מחליף לגוטי הפצוע, שינותח בברזיל

תקציר: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

הפועל נוף הגליל שעלתה בקיץ לליגת העל, רשמה אמש (שני) את ניצחונה הגדול ביותר מאז פתיחת העונה, 0:1 על בית"ר ירושלים משער עצמי של אוראל דגני עמוק בתוך תוספת הזמן. נוף הגליל הגיעה למשחק הזה כשהיא לחוצה מאוד, אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים ובמועדון היה חשש אמיתי מכדור שלג וירידה אל מתחת לקו האדום.

סולומון דניאל, הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
נהנים מהחוויה. הפועל נוף הגליל/מאור אלקסלסי

שחקני הקבוצה חגגו במשך דקות ארוכות, הן על כר הדשא והן בחדר ההלבשה, ואפשר היה להרגיש כמה מתח ולחץ השתחררו אחרי השבועות האחרונים. המאמן ירון הוכנבוים קיבל מחמאות רבות על ניהול המשחק, כאשר מי שהכריעו את המשחק בסופו של דבר, הם צמד המחליפים, רועי שוקרני שבישל וטימותי מוזי שהעביר את מסירת הרוחב שפגעה בדגני ונכנסה.

במחזור הקרוב, לפני היציאה לפגרת הנבחרת, תתארח נוף הגליל אצל הפועל חדרה ביום ראשון. למאמן הוכנבוים תהיה בעיה לא פשוטה בחלק האחורי אחרי שדייויד אקווה הורחק אתמול. הגנאי מצטרף לרשימת נעדרים שכוללת גם את ירין פרץ הפצוע ואת גוטי, שייעדר עוד למעלה מחודשיים. הברזילאי ימריא מחר לברזיל, שם ינותח בכתפו הפגועה. בנוף הגליל מחזיקים מאוד מהבלם הברזילאי ובשלב זה הוחלט שלא לחפש לו מחליף.

"האמת היא שלפני המשחק רעדנו מפחד, פחדנו מהפסד נוסף", סיפר בצורה כנה מנכ"ל המועדון, גיל ברעם. "אנחנו בתקופה לא טובה, אחרי חודש גרוע מאוד והיה חשוב לנו לעצור את המפולת. זה ניצחון ענק בשביל העיר, בשביל המועדון הזה, בשביל האמונה להמשך הדרך. אני חושב ששיחקנו מצוין בתחילת העונה, והתוצאות שלנו היו פחות טובות ביחס לרמה שהצגנו, אז אני שמח שהצלחנו לעצור את רצף ההפסדים".

המנכ"ל התייחס לפתיחת העונה של קבוצתו והוסיף: "למעט שני המשחקים הקודמים הייתה לנו פתיחת עונה מצוינת. אנחנו מאוד שמחים, נהנים מהאווירה, נהנים מהחוויה, זה בהחלט כיף. בשביל ערבים כמו אתמול חזרנו לליגת העל"

ברעם התייחס גם לנושא שיתוף הפעולה עם בית"ר ירושלים בכל הנוגע לניסיון מניעת הכנסתם של חברי לה פמיליה לתחומי האצטדיון: "מבחינתנו כל האירוע עבר בצורה חלקה, הכול היה בסדר גמור ולא הייתה שום בעיה ביציעים. נערכנו בכניסות עם תגבור של אנשי אבטחה, שניסו לשמור בכניסות. הבנתי שבסופו של דבר כמה מחברי לה פמיליה כן הצליחו להיכנס, אבל הכול היה רגוע, לא הייתה שום בעיה ולא שמענו קריאות גזעניות. כל המטרה שלנו הייתה למנוע את הכניסה שלהם והייתה הוראה שאם מישהו מהם יכנס, לא להתעמת איתו בתוך היציע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully