וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריז סן ז'רמן תחסר את ליאונל מסי נגד ר.ב. לייפציג

הסגל טרם פורסם רשמית, אך בצרפת נטען כי הכוכב לא כשיר, לעומת אמבפה שכן צפוי לשחק. הארגנטינאי ענה ללאפורטה: "הדברים שלו היו לא במקום, לא לקח אחריות על המצב"

לקראת משחקי המחזור ה-9 בליגת העל/ספורט1

ביום רביעי תעלה פריז סן ז'רמן למשחק חשוב במאבקי ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, נגד ר.ב. לייפציג בחוץ, ומי שככל הנראה לא יעמוד לרשותה הוא ליאונל מסי. בצרפת דווח הערב (שני) כי הכוכב שהוחלף בתום מחצית אחת בלבד במשחק נגד ליל לפני שלושה ימים, לא יהיה כשיר למפגש עם הגרמנים, אשר נגדם הבקיע צמד והוביל את פריז סן ז'רמן למהפך ולניצחון 2:3 בפארק דה פראנס לפני שבועיים.

המאמן מאוריסיו פוצ'טינו עדיין לא פרסם באופן רשמי את הסגל למשחק, כאשר בתקשורת הצרפתית נטען כי פ.ס.ז' עשויה להמתין עד מחר בבוקר כדי לקבוע סופית האם מסי יוכל לקחת חלק. כזכור, מסי נעדר גם מהאימון המסכם של קבוצתו לפני ליל, וסביר להניח שגם בנבחרת ארגנטינה עוקבים כעת בעניין אחר מצבו הבריאותי, שכן בעוד כשבועיים מחזיקת הקופה אמריקה תפגוש את אורוגוואי ואת ברזיל במסגרת מוקדמות המונדיאל. מי שכן צפוי להיות זמין למשחק בלייפציג הוא קיליאן אמבפה, שפספס את משחק הליגה האחרון של פריז סן ז'רמן בשל מחלה.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
בספק גדול למשחק נגד לייפציג. ליאונל מסי/רויטרס

בינתיים, בספרד פורסמו ציטוטים נוספים של מסי מהראיון שהעניק ל"ספורט", בהם הפרעוש ענה לנשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה, אשר אמר לאחרונה כי הוא חשב שמסי יהיה מוכן לשחק בחינם בשביל לא לעזוב את המועדון בו העביר את כל הקריירה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"כמו שאמרתי כשעזבתי, עשיתי הכל כדי להישאר", אמר מסי. "בשום שלב לא התבקשתי לשחק בחינם. ביקשו ממני לקצץ חצי מהשכר שלי והסכמתי בלי בעיות. הרצון שלנו היה לעזור למועדון ולהישאר בברצלונה. אף אחד לא ביקש ממני לשחק בחינם, אבל במקביל נראה לי שהדברים של הנשיא לא במקום. זה כאב לי, כי אני לא חושב שהוא היה צריך לומר את זה, הוא בעצם 'נפטר מהכדור' ולא לקח אחריות על המילים שלו ועל המצב. זה גורם לאנשים לחשוב מחשבות ולהטיל ספקות ולדעתי זה לא מגיע לי. לא דיברתי עם לאפורטה מאז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully