וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ממשיך להתקשות, ניימאר ולאונרדו במתקפה: "פשוט תירגעו"

כוכב פ.ס.ז' התלונן על כאבים, הוחלף במחצית וראה את חבריו עושים מהפך ומנצחים 1:2 את ליל. המספרים רומזים שהקבוצה טובה יותר בלעדיו, אבל הכוכב הברזילאי עונה למבקרים, וגם המנהל המקצועי דורש כבוד ומגיב: מה המעמד של פוצ'טינו ומה באמת קורה עם ראמוס

ליאונל מסי מתאמן עם פריז סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי/מתוך טוויטר

ליאונל מסי עדיין ללא שערים בליגה הצרפתית העונה. הפנומן הארגנטינאי, שהיה בספק למשחק הערב (שישי) מול ליל, פתח בסופו של דבר בהרכב והוחלף כבר במחצית על ידי מאורו איקרדי. לפי הדיווחים הראשוניים זה קרה בשל חוסר הנוחות שחש בשריר, שמנע ממנו להתאמן במהלך השבוע. אגב, מסי הוחלף כשפריז סן ז'רמן בפיגור 1:0 ובלעדיו היא חזרה וניצחה 1:2.

מאוריסיו פוצ'טינו עדכן בסיום ש"הפציעה של מסי לא נראית חמורה" והעריך שהכוכב הארגנטינאי יהיה כשיר למשחק הבא של פ.ס.ז' מול ר.ב. לייפציג בליגת האלופות וגם אנחל די מריה אמר שלדעתו מסי הוחלף "רק כדי לשמור עליו".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
לא הולך לו בינתיים. מסי/רויטרס

כך או כך, המספרים של הפרעוש מדאיגים. מסי בעט העונה בליגה 15 בעיטות לשער, מתוכן 4 למסגרת, ולא כבש אפילו פעם אחת. הוא השחקן שבעט הכי הרבה פעמים לשער בלי לכבוש בליגה הצרפתית העונה. זו פעם ראשונה שהוא לא כובש בחמישה משחקי ליגה ברציפות מאז אוקטובר 2020, אז זה גם נעצר על חמישה משחקים.

פריז סן ז'רמן בליגה כשמסי במגרש: שער אחד ב-325 דקות עם הפסד אחד. פריז סן ז'רמן בליגה כשמסי לא במגרש (מאז שהצטרף כמובן): 23 שערים ב-755 דקות ו-0 הפסדים.

כך או כך, בפ.ס.ז' ממשיכים לשמוע ביקורות נוקבות על היכולת הלא משכנעת של הקבוצה, ובתקשורת מכנים את פ.ס.ז' "הקבוצה הכי שנואה בעולם". המנהל המקצועי לאונרדו התייצב מול המצלמות אחרי הניצחון, ביקר את הפרשנים והתקשורת, וטען שהשחקנים לא מקבלים מספיק קרדיט.

"יש דרך להעביר ביקורת. אפשר לבקר את המאמן, את שחקני הרכש, אפשר להגיד שאנחנו לא משחקים מספיק טוב. את כל זה אנחנו מוכנים לקבל, אבל התקשורת חוצה את הגבול. יש אנשים שמנסים לרכוב על השם של פ.ס.ז' ומוציאים הכל מפרופורציות. תירגעו, פשוט תירגעו".

מה שמפריע ללאונרדו במיוחד הן הביקורות על פוצ'טינו. "זה יותר מדי. אנחנו מחפשים מאמנים אחרים כמו שכולם מחפשים מאמנים אחרים. תמיד אתה מסתכל על האופציות שיש לך. אבל לפני שמאוריסיו הגיע לכאן הוא היה אחד מחמשת המאמנים הטובים בעולם. פתאום הוא הפך לכלום ושום דבר? כל אחד זקוק לזמן".

מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו. GettyImages
מקבל יחס לא הוגן? פוצ'טינו/GettyImages

לאונרדו התייחס גם לשמועות בנוגע למצבו של סרחיו ראמוס, שמתקשה להתאושש מהפציעה ולחזור לפעילות סדירה. "מה שאוהדים כותבים באינסטגרם או בטוויטר, זה לא מדאיג אותנו. מה שבאמת מטריד זה התקשורת. אי אפשר לדבר ככה על מסי, אמבפה, ניימאר והמאמן. כנ"ל לגבי סרחיו ראמוס. התקשורת הספרדית שפועלת עם אינטרסים ברורים מפיצה כל מיני שמועות, ואתם משחקים את המשחק שלהם. אני יוכל לספר שידענו בדיוק מה מצבו של סרחיו, ידענו על הכל...".

גם ניימאר נשמע תקיף בסיום, ואמר אחרי התצוגה המשופרת שלו: "היה משחק קשה מאוד. זו יריבה חזקה. נלחמנו עד הסוף והצלחנו לכבוש. כל הכבוד לכולם, אני שמח. ביקורת זה נורמלי. אני משחק כדורגל מקצועני כבר 15 שנה ולא אכפת לי מביקורת. אני המבקר הכי קשה של עצמי. אף אחד לא יודע מה קורה, מה אנחנו עושים. לא אכפת לי, אני ממשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully