וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימה שדלפה לרשת "חשפה": רוברט לבנדובסקי זכה בכדור הזהב

מיד לאחר סגירת ההצבעה וכחודש לפני הטקס, לכאורה דלפו התוצאות לרשתות החברתיות. אמינות המסמך מוטלת בספק, אך לפיו כריסטיאנו רונאלדו מחוץ לשלישייה לראשונה זה עשור

תקציר: באיירן מינכן - הופנהיים 0:4/ספורט1

השבוע נסגרה ההצבעה לבחירת זוכה כדור הזהב 2021, ולא לקח יותר מדי זמן עד שלכאורה דלפו התוצאות. הטקס ייערך בעוד כחודש, ב-29 בנובמבר ורק אז ייחשפו תוצאות האמת, אבל אם הרשימה שדלפה היום (רביעי) לרשת נכונה, אז אפשר לברך את חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי על זכיה ראשונה בכדור הזהב.

המפציץ הגרמני היה מהמועמדים המובילים לזכות בפרס בשנה שעברה, אלא שהטקס בוטל בסופו של דבר בעקבות התפרצות נגיף קורונה והוא הסתפק בזכייה בתואר המקביל, "THE BEST" המוענק מטעם פיפ"א. בספטמבר האחרון הוא קיבל את כדור הזהב בזכות 41 שערי הבונדסליגה שכבש בעונה שעברה וכעת, אם ההדלפה אכן כוללת את תוצאות האמת, הוא יזכה לראשונה גם בפרס כדור הזהב היוקרתי. יש לציין שהחלוץ מעולם לא נבחר באחד משלושת המקומות הראשונים והוא יהיה הנציג הראשון של באיירן מינכן באחד משלושת המקומות הראשונים מאז השוער מנואל נוייר שסיים שלישי ב-2014.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן עם פרס נעל הזהב. באיירן מינכן, אתר רשמי
בטקס הענקת נעל הזהב. תואר נוסף בדרך ללבנדובסקי?/אתר רשמי, באיירן מינכן

לפי אותה הדלפה, למקום השני הגיע ליאונל מסי, הזוכה ב-2019 שהקדים באותה עונה את וירג'יל ואן דייק ואת כריסטיאנו רונאלדו - שלראשונה מאז 2010 לא נבחר לאחד משלושת המקומות הראשונים, כי שלישי נבחר חלוץ ריאל מדריד ונבחרת צרפת, קארים בנזמה.

רשימת נבחרי כדור הזהב 2021?. סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
תוצאות האמת? נגלה בעוד חודשיים. הרשימה שדלפה לרשת/צילום מסך, סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

עוד לפי אותה הדלפה, מוחמד סלאח מליברפול סיים רביעי ומיד אחריו ז'ורז'יניו, אלוף אירופה עם צ'לסי וכן עם נבחרת איטליה. קיליאן אמבפה מדורג שישי, אנגולו קאנטה שביעי, ארלינג הולאנד במקום השמיני, כריסטיאנו רונאלדו רק במקום התשיעי ואת העשירייה הראשונה סוגר קווין דה בראונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully