וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן לאפורטה: "קיוויתי שברגע האחרון, מסי יסכים לשחק בחינם"

עודכן לאחרונה: 8.10.2021 / 10:54

נשיא ברצלונה שלח ביקורת זהירה לעבר הכוכב הגדול ("הוא רצה להישאר, אבל ידע שיש לו הצעה מפריז"), וחשף: "רצינו את ניימאר בקיץ"

אוהדי קאדיס מקניטים את ברצלונה/מתוך טוויטר

ברצלונה עדיין מנסה להתרגל לחיים שאחרי ליאו מסי וזה קשה, קשה מאוד. הקטלאנים פתחו את קמפיין ליגת האלופות עם שתי תבוסות מול באיירן מינכן ובנפיקה וגם בליגה מצבים לא מלבלב, בלשון המעטה. מי שממשיך להעסיק את התקשורת הקטלאנית ולספק ציטוטים מעניינים מאוד הוא ז'ואן לאפורטה, הנשיא החדש ישן שיהיה תמיד חתום על אחת התקופות הכי יפות בתולדות המועדון, אך גם כזה ש"וויתר" על ליאו מסי.

ליאונל מסי על הספסל של ברצלונה. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
היה אמור לשחק בחינם? מסי/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

לאפורטה התייחס שוב לעזיבה של הארגנטינאי ושלח ביקורת מרומזת או שלא מרומזת ואמר: "אני לא כועס על מסי, אבל יש אכזבה. אני יודע שהוא רצה להישאר, אבל היה עליו גם הרבה לחץ לעזוב בגלל ההצעה מפריז. הוא ידע שאם המו"מ לא יסתדר, הוא יחתום בפריז. קיוותי שברגע האחרון הוא יגיד: אשחק בחינם. הייתי משוכנע שזה מה שיקרה, אבל אי אפשר להכריח שחקן כמו מסי לעשות את זה".

לאפורטה הפתיע גם בהתייחסותו לניימאר כשאמר: "הגיע אלינו מידע שהוא רוצה לעזוב את פריז. רצינו אותו, אבל בסוף הוא בחר להאריך חוזה. הבנו שאין לנו מספיק מרחב תמרון. אני לא מאוכזב שהוא לא הגיע. התוצאה של זה הייתה טובה. זה לא היה פותר את המצב שלנו".

אם לא די בצרות הכלכליות שלה, ברצלונה בקרוב גם לא תהנה מהאצטדיון הביתי שלה, כאשר הקאמפ נואו יעבור שיפוצים נרחבים. איפה תשחק הקבוצה בזמן הזה? הנשיא אמר על זה: "כשהעבודות יתחילו, נשחק באצטדיון יוהאן קרויף. זה יהיה רק לשנה אחת. ננסה להגדיל אותו כך שיכיל 50,000 מקומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully