וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עלתה לפסגה עם 69:99 מוחץ על בני הרצליה

לפני באסקוניה: ניצחון ביתי חד צדדי לאלופה, שלא נתנה לאורחת סיכוי בשום שלב. אוואנס (19 נקודות) ובלייזר (18) הובילו שישה שחקנים בספרות כפולות

מכבי תל אביב עלתה הערב (שני) למקום הראשון בטבלת ליגת העל, אחרי שהביסה את בני הרצליה לעיני 4967 צופים ביד אליהו וקלקלה את המאזן המושלם של הקבוצה מהשרון, שהייתה בפסגה ערב המחזור הרביעי. האלופה המשיכה ביכולת ההתקפית הנפלאה מהניצחון הגדול על ברצלונה בחמישי האחרון, כאשר לקבוצה של אורן אהרוני לא היו תשובות כדי למנוע את הפסד הבכורה שלה העונה.

יאניס ספרופולוס העניק מנוחה לג'יימס נאנלי, דרק וויליאמס וג'יילן ריינולדס, אז קינן אוואנס ואנטה ז'יז'יץ' ניצלו זאת כדי לתפוס פיקוד ולבסס את השליטה הצהובה כבר בדקות הפתיחה. הגארד להט ברבע הראשון עם 14 נקודות, לפני שהסנטר הקרואטי, ששיחק בליגה לראשונה העונה, החל לעשות שמות בצבע מול צמד הגבוהים שהצטיין עד כה בבני הרצליה - צ'ינאנו אונואקו ואנדי ואן וליט.

מכבי תל אביב ברחה ליתרון של מעל 20 נקודות עוד במחצית הראשונה ופתחה את הרבע השלישי בריצת 3:16, שלמעשה הפכה את שארית המשחק לגארבג' טיים ארוך ואפשרה לספרופולוס לחלק את הדקות ולהעניק מנוחה לזרים שלו, לקראת משחק החוץ נגד באסקוניה ביורוליג ביום שישי הקרוב.

עוז בלייזר, מכבי תל אביב. דני מרון
ערב מוצלח עם 18 נקודות. עוז בלייזר/דני מרון
קינן אוואנס, מכבי תל אביב. דני מרון
תפס פיקוד מהדקות הראשונות. קינן אוואנס/דני מרון

קלעו למכבי תל אביב: קינן אוואנס 19 (3/5 ל-3, 3 חט'), עוז בלייזר 18 (4/5 ל-3), אנטה ז'יז'יץ' 16 (7 ריבאונדים), ג'ון דיברתולומאו ויפתח זיו 11 כ"א, ג'ייק כהן 10, קמרון טיילור 6, עודד ברנדוויין 3, סקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו 2 כ"א, רומן סורקין 1.

קלעו לבני הרצליה: צ'ינאנו אונואקו 19, סנדי כהן 12, כריס באב 10, יאיר קרביץ 8, קווינטון הוקר 7, אנדי ואן וליט 5, שמארקוס קנדי 4, דורי סהר 3, שון דאוסון 1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני. דני מרון
הקבוצה שלא התבטלה הערב. אורן אהרוני/דני מרון
יפתח זיו, מכבי תל אביב מול דורי סהר, בני הרצליה. דני מרון
דורי סהר, שלא התבלט מול הקבוצה שבה דגל, שומר על יפתח זיו/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

קינן אוואנס, סקוטי ווילבקין, קמרון טיילור, ג'ייק כהן ואנטה ז'יז'יץ' פתחו בחמישיית המארחת, בני הרצליה התחילה עם קווינטון הוקר, כריס באב, שון דאוסון, אנדי ואן וליט וצ'ינאנו אונואקו. אוואנס פתח חזק וביחד ז'יז'יץ' הריץ את מכבי ל-2:9, ואן וליט והוקר העירו את ההתקפה של הכחולים ובאב עלה על הלוח עם נקודות מהקו, אבל הגארד והסנטר הצהובים המשיכו לשלוט והגדילו ל-10:19 עבור המארחת. אונואקו נכנס לעניינים וביחד עם ואן וליט צימק את הפער ל-5, אבל היה פשוט אדיר ושלשה של כהן פתחה הפרש דו ספרתי, לפני שיאיר קרביץ צימק ל-28:19 בתום 10 דקות.

רבע 2:

אונואקו ודורי סהר הורידו ל-31:26 בתחילת הרבע, אבל יפתח זיו החל בריצת 0:13 צהובה עם חדירה יפה, שאחריה ג'ון דיברתולומיאו ועוז בלייזר צלפו שלשות ואנג'לו קלויארו הוסיף סל קל. קרביץ עצר את הסחף עבור הרצליה, אך לאורחת לא היה מענה לז'יז'יץ' מתחת לטבעת ומכבי ברחה ל-28:47. באב עם שלשה והוקר בשתי נקודות ניסו למזער נזקים, אבל בלייזר וכהן דאגו להוריד את האלופה להפסקה ביתרון 34:56.

אנטה ז'יז'יץ', מכבי תל אביב. דני מרון
ז'יז'יץ' שלט בצבע והאלופה ברחה ליתרון גדול/דני מרון
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
בהמשך ספרופולוס חילק את הדקות והצהובים שמרו על הפער/דני מרון

רבע 3:

מכבי תל אביב חזרה מחדר ההלבשה עם ריצת 3:16, הודות לדאנקים של טיילור ואוואנס וסלים קלים של ז'יז'יץ', שהבהירו לאורחת כי אין לה סיכוי לחזור והגדילו את ההפרש ליותר מ-30. באב ואונואקו עוד ניסו לתת להרצליה סיבה לשחק, אבל כהן ובהמשך סורקין לא ממש אפשרו זאת ודיברתולומאו קבע 44:78 בסוף הרבע השלישי.

רבע 4:

סנדי כהן קלע שלשה, דיברתולומיאו ענה עם אחת משלו ואסיסט לזיו שהעלה ל-47:83. הרצליה חצתה את קו 50 הנקודות בזכות קרביץ וכהן, אבל בלייזר שמר על הקצב הגבוה של המארחת וזיו הצטרף אליו עם שלשה. סנדי כהן קיזז מעט את הפרש בשניות האחרונות ובסיום - 69:99 למכבי תל אביב.

ג'ייק כהן, אנג'לו קלויארו שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
גם ג'ייק כהן עשה את שלו, עם 10 נקודות/דני מרון
יפתח זיו, אנג'לו קלויארו שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
האלופה תגיע במצב רוח טוב לבאסקוניה/דני מרון

תוצאות משחקי המחזור הרביעי עד כה:

עירוני נס ציונה - הפועל תל אביב 76:90
הפועל גלבוע/גליל - הפועל אילת 86:94
הפועל ירושלים - הפועל חולון 84:104

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully