וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תאיץ את החיפושים אחר חלוץ זר

31.10.2021 / 7:49

לאחר סדרת החמצות והפסד להפועל ירושלים, גיא לוזון נואש לחזק את הסגל ובמועדון מחפשים שחקן התקפה ללא קבוצה, שיוכל להצטרף מיידית ולא רק עם פתיחת חלון ההעברות בינואר

תקציר הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:1/פלייר

מכבי פתח תקוה ממשיכה לשמור על חוסר היציבות שכל כך מאפיין אותה העונה, כשאמש (שבת) רשמה לעצמה "הישג מפוקפק" בדמות להיות הראשונה שמפסידה לעולה החדשה, הפועל ירושלים. בפתח תקוה קיוו להמשיך במומנטום החיובי אחרי הניצחון נגד נוף הגליל בשבוע שעבר, אך סדרת החמצות גדולה, בעיקר מצד ג'יימס אדניי ולאמק בנדה שאיכזבו מאוד, מנעו מהמאמן גיא לוזון לחבר ניצחון שני ברציפות וזה הסתיים ב-1:0 דרמטי משער מאוחר של עידן שמש.

לוזון עשה אמש לא מעט שינויים בהרכב, כשבין השאר החליט לספסל מסיבות מקצועיות את הבלם הצעיר אור בלוריאן ואת הקשר ניקו אולסק, שנכנסו כמחליפים רק בחצי השני. בנוסף לכך, פתח מוחמד עוואד, על חשבונו של שלו דניאל הפצוע שכלל לא נכלל בסגל.

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. דני מרון
החיפוש אחר חלוץ זר נמשך. גיא לוזון/דני מרון

בפתח תקוה מחפשים בשבועות האחרונים אחר חלוץ זר שיוכל להגיע באופן מיידי לחזק את החלק הקדמי וכעת ינסו בצוות המקצועי להאיץ את הנסיונות במטרה למצוא שחקן חופשי שיוכל לחתום כבר עכשיו, הרבה לפני חלון ההעברות הקרוב שיפתח רק בעוד כחודשיים, בחודש ינואר.

"כדורגל הוא בסופו של דבר משחק של שערים, ויצרנו מספיק הזדמנויות כדי להכריע את המשחק, לנצח אותו ולחזור הביתה עם שלוש הנקודות", אמר המאמן המאוכזב גיא לוזון בסיום, "במחצית השנייה היתה שליטה מוחלטת שלנו בכל אספקט של המשחק. להפסיד משחק כזה זה מאוד כואב, אבל בכדורגל מי שמבקיע גם מנצח. היינו צריכים להפגין יותר בגרות בהחלטה האחרונה בהתקפה וגם יותר בגרות מבחינה הגנתית, כי כשאתה מנסה ומנסה ותוקף ובועט והכדור לא נכנס, אז לפחות תסיים את המשחק בתיקו. באנו לשחק ולנצ, אבל זה מה יש. ראינו קבוצה דרוכה, שיודעת מה היא רוצה לעשות עם הכדור, ראיתם קבוצה תוקפת ששולחת הרבה מאוד שחקנים קדימה, שיוצרת המון מצבים, אבל כשאתה לא נותן, אתה מקבל. זה חוק לא כתוב בכדורגל, לצערי השחקנים למדו את זה על הבשר שלהם הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully