וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "זה בסדר שחלק מהקהל מוחה. עידן שמש עולה"

מאמן הפועל ירושלים מרוצה לאחר ה-0:1 על מכבי פתח תקוה, שהיה ניצחונה הראשון של קבוצתו העונה: "המערכת הייתה צריכה את זה"

תקציר הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:1/פלייר

שחקני הפועל ירושלים חגגו ארוכות עם 1,400 האוהדים שהגיעו הערב (שבת) לטדי וחזו בניצחון הבכורה של קבוצתם העונה בליגת העל. הקבוצה של זיו אריה נראתה לא טוב במשך 90 דקות מול מכבי פתח תקוה, אך המחליף עידן שמש כבש שער ניצחון יקר בדקה ה-88 והעניק למארחת 0:1 מתוק, ממנו היא תקווה לצאת לדרך חדשה. במהלך המשחק חלק מהאוהדים הירושלמים שלא אהבו את מה שראו הביעו את מחאתם וקראו נגד המאמן ואף הניפו שלט בגנותו של אריה ומנהל הקבוצה שי אהרון.

מאמן הפועל ירושלים בכדורגל זיו אריה. דני מרון
לא מודאג מהאוהדים המוחים. אריה/דני מרון

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה: "היינו בליגה כל הזמן. עשינו במהלך המשחקים הרבה מאוד דברים שאני אוהב. כמובן שבסוף אנחנו נמדדים בתוצאות, וכל המערכת הייתה צריכה את הניצחון. למרות זאת, זה משחק פחות טוב ממה שהצגנו בבאר שבע. אני אומר את זה אחרי הפסדים, וגם אחרי ניצחונות - סבלנות, סבלנות, סבלנות".

על עידן שמש: "כמו שקלינגר אמר על נמני בזמנו שהוא המלך, אני אומר 'עידן שמש עולה'. הוא מקבל הרבה דקות בהתאם למה שאני חושב. זה בסדר שחלק חושבים שהוא צריך לקבל יותר דקות. תפקידי הוא לעשות את השיקולים המקצועיים".

על האוהדים המוחים: "אין כמו המועדון הזה בעולם. אני אמות בשביל ההצלחה שלו. הקהל הוא חלק אדיר מאיתנו. חלק יותר מרוצים, חלק פחות - הכל בסדר. אנחנו צריכים את כולם איתנו".

עוד בוואלה! ספורט

ניצחון בכורה: הפועל ירושלים ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. דני מרון
"לא היינו טובים". גיא לוזון/דני מרון

מאמן המפסידה גיא לוזון: "במחצית הראשונה לא היינו טובים, אבל במחצית השנייה היינו בשליטה מוחלטת. רצינו להכריע את המשחק, לא הצלחנו - והחוק היבש של הכדורגל הוא שאם אתה לא כובש אתה סופג. לא היינו מספיק קילרים היום. בנדה החמיץ פעם-או פעמיים מצבים של מאה אחוז גול. ספגנו, וננסה להמשיך הלאה. אני לא חושב שהבעיה שלנו היום הייתה חוסר סדר.

שאר משחקי יום שבת:

עירוני קרית שמוונה - מכבי תל אביב 3:1
מכבי נתניה - הפועל באר שבע
מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully