וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמונה חזרה לאשדוד: "אנחנו בסך הכל 3 נקודות מפלייאוף עליון"

31.10.2021 / 7:48

היכולת מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה הפיחה תקוות בעיר הנמל: "הכל תלוי בנו". קני סייף בלט גם בתפקיד חדש: "האמנתי בקבוצה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

לא רבים נתנו סיכוי למ.ס. אשדוד לפני המשחקים מול מכבי תל אביב ואמש (שבת) מול מכבי חיפה. הקבוצה של רן בן שמעון הגיעה לשני המשחקים בחמשת הימים שעברו מול האלופה ומחזיקת הגביע כשהיו לה רק שלוש נקודות מתוך 18 אפשריות. אבל אחרי הניצחון בשבוע שעבר על מכבי תל אביב הגיעה אתמול גם נקודה נוספת מול מכבי חיפה באצטדיון הי"א וכעת הפנים למשחק מול הפועל באר שבע בטרנר בשבת הבאה עם הרבה ביטחון שאפשר גם מהמפגש מול המוליכה להוציא משהו.

מי שבלט שוב אמש כמו מול מכבי תל אביב הוא קני סייף שגם כבש שער שוויון זמני במהלך המשחק אחרי נגיחה נהדרת. סייף הפתיע אמש כשסיפר שהוא כלל לא מופתע ממה שעשתה מ.ס. אשדוד בשני המשחקים האחרונים מול שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי. "במחצית הראשונה שיחקנו מעולה. במחצית השנייה נלחמנו. נקודה מאוד חשובה של הקבוצה. אני האמנתי בקבוצה ובשחקנים ואני לא מופתע מארבע הנקודות שעשינו מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב", אמר סייף שקיבל אתמול ציוות שונה מרן בן שמעון. אחרי ששיחק במרבית המשחקים על כנף שמאל כסוג של מגן תוקף, מיקם אותו בן שמעון במרכז השדה בחלק הקדמי וסייף היה שוב דומיננטי.

קני סייף, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בולט בכל תפקיד. קני סייף/לירון מולדובן

בן שמעון היה מאוד גאה בשחקנים על אף ששוב ספגה אשדוד שני שערים בבית וממצבים נייחים. "משחק טוב מאוד שלנו", אמר אמש בן שמעון. "היו לנו דקות איכותיות רבות וזה במצב שלנו בטבלה. זו גאווה גדולה. מי שראה את המשחק, ראה שהיינו מאוד מאורגנים הגנתית אפילו שספגנו פעמיים. מגיע כל הכבוד לשחקנים על ההשקעה והמאמץ".

באשדוד הוסיפו אמש: "אם נמשיך כך, זו שאלה של זמן עד שנטפס מעל הקו האדום ונתמקם במרכז הטבלה. הליגה לא בורחת לשום מקום. אנחנו בסך הכל 3 נקודות מפלייאוף עליון. עשינו 3 נקודות מ-6 משחקים ובשני המשחקים האחרונים שהיו מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה עשינו 4 נקודות. הכל תלוי בנו וביכולת להשתפר ממשחק למשחק".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה איבדה יתרון פעמיים ונפרדה ממ.ס. אשדוד ב-2:2 בחוץ

לכתבה המלאה

תוצאות משחקי השבת:

עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 3:1

הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:1

מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1

מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:2

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully