וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה החמיאו לבני לם: "אמרתי לשחקנים שזה תיקו ששווה ניצחון"

31.10.2021 / 7:28

במועדון שיבחו את המאמן אחרי 1:1 נגד הפועל באר שבע וצבירת ארבע נקודות מתשע אפשריות נגד שלוש הגדולות. שיר צדק יעבור סדרת בדיקות

תקציר מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

מכבי נתניה סיימה אמש (שבת) בצורה מעוררת כבוד את סדרת המשחקים נגד שלוש הקבוצות הגדולות, כשבמאזנה ארבע נקודות מתוך תשע אפשריות. בנתניה לא נבהלו גם ממוליכת הטבלה הפועל באר שבע, והצליחו לסיים בתיקו 1:1 חרף העובדה שנותרו בעשרה שחקנים למשך כשעה.

המאמן בני לם זכה אתמול להמון מחמאות ומילים טובות מראשי הקבוצה, בעיקר לאור העובדה שנתניה שיחקה החל מהדקה ה-36 בחיסרון מספרי לאחר הרחקתו של הקשר אביב אברהם, אך בכל זאת הצליחה לחזור במהירות מהפיגור אליו נקלעה. לם, כזכור, הגיע לנתניה בתחילת החודש כשהקבוצה הציגה יכולת רעה והייתה מרוסקת גם בפן המנטלי, אבל לפחות על פי שלושת המשחקים האחרונים הוא הצליח להפיח רוח חדשה בקרב השחקנים.

שיר צדק, מכבי נתניה. ברני ארדוב
יעבור סדרת בדיקות. שיר צדק/ברני ארדוב

"לכולנו היה ברור שלבני תהיה השפעה על השחקנים ומגיע לו כל הכבוד על כך", אמרו אמש במועדון, "הנקודה אתמול רשומה גם על המאמן וגם על השחקנים, שגילו המון אופי וידעו לחזור מהר מפיגור ולשמור על התוצאה גם בעשרה שחקנים".

לם בחר אמש ללכת עם אבובאקר דומביה, והחלוץ שלא הירבה לשחק לאחרונה החזיר לו בשער נפלא. גם צמד הבלמים רז שלמה ושיר צדק והקשר עומרי גנדלמן קיבלו מחמאות על עוד משחק מוצלח. צדק, אגב, סיים את המשחק עם התכווצויות בשרירי התאומים, דבר שכבר קרה לו בשני המשחקים הקודמים ובימים הקרובים הוא יעבור סדרת בדיקות כדי לאבחן את מקור הבעיה.

בני לם מאמן מכבי נתניה בסיום עם אלמוג כהן. ברני ארדוב
"איזה מאמן במדינה היה מכניס במצב שלנו את חן עזרא, יניב מזרחי ואמיר ברקוביץ'?"/ברני ארדוב

"עצם זה ששלחו חלק מהאוהדים הביתה כי לא נשארו כרטיסים, זה אומר הכל", אמר לם במסיבת העיתונאים בסיום המשחק. "תודה לכל המחמיאים. משהו טוב קורה כאן בקבוצה, משהו מרענן. ראיתם 2,000 איש עומדים ומעודדים אחרי הפסד למכבי חיפה, זה כולם ביחד. אני גאה מאוד בשחקנים. אני אף פעם לא מסתפק בתיקו, אבל הפעם זה תיקו שכולו ניצחון. שיחקנו בעשרה שחקנים והמשכנו להגיע למצבים. כיף לראות את הקבוצה".

על צבירת הנקודות מול הגדולות: "דיברתי עכשיו עם השחקנים, מיד בסיום המשחק, ואמרתי להם שלכל מאמן יש את הדרך שלו, את השיטה שלו, ואמרתי גם לשחקנים שזה תיקו ששווה ניצחון. דיברו איתי לפני שלושת המשחקים האלה ולא נתנו לנו סיכוי. אבל אני מאוד האמנתי בשחקנים ועכשיו אני צריך להוריד אותם אל הקרקע לקראת המשחק הקרוב עם הפועל ירושלים שניצחה את מכבי פתח תקוה".

לסיכום נשאל לפ על השינוי המנטלי בקבוצה: "איזה מאמן במדינה היה מכניס במצב שלנו את חן עזרא, יניב מזרחי ואמיר ברקוביץ' בחצי השני? כל מאמן אחר היה מחזק את ההגנה. אני מאמין שדרך ההתקפה אפשר גם לעשות הגנה טובה. יש משפט שהולך איתי שנים, לקחתי אותו ממאמן נבחרת אנגליה שאמר פעם: "תהמר להפסיד כדי לנצח", וזה הולך איתי כל הזמן. הבטחתי לכם ולאוהדים שאני הולך לשחק כדורגל התקפי, כדורגל שמח וזה מבחינתי ה-DNA של מכבי נתניה, זה מה שהקהל אוהב ואני אמשיך עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully