וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שהר מאוכזב ממעמדו ושוחח עם בכר, סטריין עשוי לעזוב בינואר

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 14:37

החלוץ לא מרוצה מהקרדיט לו הוא זוכה, אשכנזי מתוסכל גם מכך שנכנס כמחליף והוחלף ולא מן הנמנע שיבקש לצאת להשאלה. מכבי חיפה תחפש מגן ימני אחר לקראת ינואר בעקבות הפציעה ב-2:2 באשדוד, ביקורת נגד אצילי וחזיזה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

1. אכזבה גדולה במכבי חיפה אחרי התיקו 2:2 אמש (שבת) עם מ.ס אשדוד. בחיפה הודו שהיה מדובר במשחק רע מכל הבחינות - גם היכולת, גם התוצאה, גם וההשלכות להמשך הדרך בעקבות הפציעות של מספר שחקנים, וגם ההתמודדות עם שחקנים שמאוכזבים ממעמדם.

כבר בסיום המשחק הקודם נגד מכבי נתניה, ברק בכר ביקר את שחקניו על היכולת שהציגו בחצי השעה האחרונה. באימונים השבוע הבהיר בכר לחניכיו שהתכוון לכך שהרגיש שהאמצע היה פרוץ והשחקנים לא היו מספיק מחוייבים. אמש שחקני חיפה הפגינו את המחוייבות שבכר חיפש, אבל היכולת הייתה רחוקה מלהרשים. "שיחקנו רע, זאת עובדה", קבע בנחרצות אחד השחקנים בקבוצה. "כולם רצו ונתנו את הדם על המגרש, אבל לא היינו טובים. למרות היכולת במחצית השנייה נגד נתניה, היינו בתקופה טובה עד המשחק הזה ורצינו ניצחון רביעי ברציפות. לא עשינו את זה, אז ברור שכולם מאוכזבים".

בחיפה העבירו ביקורת על לא מעט שחקנים, בעיקר בצד ההגנתי. החיצים הופנו גם כלפי עומר אצילי ודולב חזיזה. מצד שני, בחיפה גם שיבחו את חזיזה על המהלך שהוביל לשער הראשון של הקבוצה. "יש לדולב איכויות שקשה למצוא. הוא נכנס לעניינים לאחרונה ולאט לאט חוזר לעצמו", אמרו במועדון.

בכלל, בחיפה ניסו להסתכל על חצי הכוס המלאה והחמיאו לשחקנים על הביצועים של התרגילים במצבים נייחים. "היריבות נרתעות כשיש לנו מצב נייח, וזה יתרון גדול", אמר במועדון, "גם במשחקים פחות טובים כמו אתמול, זה יכול לנצח לנו משחקים. זה כמעט מה שקרה". בצוות המקצועי מצאו נחמה גם בהקרבה וברוח הלחימה של השחקנים על כר הדשא. "יכולנו גם להפסיד את המשחק, ובמצבים כאלה גם תיקו יכול להמשיך את המומנטום החיובי שהיינו בו", אמר שחקן בקבוצה.

בחיפה התייחסו גם לעובדה שפספסו הזדמנות לצמק את הפער מהפועל באר שבע, שנותר 4 נקודות. "אנחנו מסתכלים על קצב צבירת הנקודות שלנו ולא על אחרים. כרגע קצב צבירת הנקודות שלנו לא טוב, אבל הליגה עוד בתחילתה ובטוח שנשפר את זה", אמרו במועדון.

שחקן מכבי חיפה בוגדן פלאניץ'. לירון מולדובן
יש מחויבות, אין יכולת. חיפה מאוכזבת/לירון מולדובן

2. לצד אובדן הנקודות, בחיפה מודאגים גם מרשימת הפצועים ההולכת ומתארכת לקראת המשחקים מול סלביה פראג ועירוני קרית שמונה. כבר בדקה ה-12 מחמוד ג'אבר סימן שהרגיש שמתח את השריר האחורי ובחיפה מקווים מאוד שלא מדובר בקרע. שחקנים בקבוצה סיפרו שהקשר הצעיר שהפך משחקן אלמוני לבאנקר בהרכב של בכר הרגיש עומס כללי לפני המשחק, אך האמין שיוכל לשחק. אחרי 12 דקות בדיוק הוא התבדה, וכעת בכל מקרה לא יהיה כשיר לסלביה פראג וככל הנראה גם לקרית שמונה. בחיפה מקווים שג'אבר יחזור אחרי פגרת הנבחרת והשזרוע.

מלבד ג'אבר, גם ריאן סטריין הוחלף לפני המחצית אחרי כאבים בשריר האחורי. סטריין סובל מתחילת העונה מפציעות מתמשכות ובחיפה יחלו לבחון אופציות לצירוף מגן ימני בינואר. בצוות המקצועי וגם בקרב השחקנים יש הערכה גדולה ליכולת של סטריין, אך העובדה שהשחקן מתקשה להתאושש מפציעה ולייצר רצף של משחקים עלולה להביא לשחרורו בחלון ההעברות. האוסטרלי מירר בבכי לאחר שהוחלף וגם בסיום העידו השחקנים שהוא נראה שפוף. סטריין וג'אבר ייבדקו מחר ויערכו צילום במטרה לברר את חומרת הפציעה. מי שעוד היה ניראה תשוש מאוד בסיום הוא בוגדן פלאניץ'. הבלם סובל מכאבים עזים במותן זכר לפציעה שספג נגד מכבי נתניה אך בחיפה ציינו שלשחקן יש כמה ימים לנוח ולהתאושש והוא יהיה כשיר לחלוטין לקונפרנס ליג. מי שעוד לא יהיו בסגל למשחק מול פראג הם נטע לביא, עופרי ארד ואורי דהן. דהן סובל מכאבים בברך וייבדק גם כן בימים הקרובים כדי לברר את חומרת פציעתו.

שחקן מכבי חיפה ריאן סטריין. לירון מולדובן
יעזוב בינואר? בחיפה יודעים שזאת אפשרות שצריך לקחת בחשבון. סטריין אחרי הפציעה/לירון מולדובן

3. הדבר השלישי ממנו בחיפה צריכים להיות מודאגים אחרי המשחק אמש היא העובדה שלראשונה העונה ישנם שחקנים שמתחילים להביע אכזבה ממעמדם. אחרי הפציעה של ג'אבר בכר רצה להכניס את צ'ארון שרי לכר הדשא אלא שהעובדה שעל המגרש היו כבר חמישה זרים לא איפשרה זאת. בשל כך נכנס אל המגרש יובל אשכנזי, אלא שכבר במחצית, 33 דקות בלבד אחרי שנכנס, הקשר מצא את עצמו בחוץ והוחלף על ידי ההולנדי - שכניסתו התאפשרה אחרי שריאן סטריין נפצע, הוחלף ופינה מקום לזר. בכר ניגש לאשכנזי במחצית וניסה להסביר לו את הסיבה וכן הצהיר שישוחח איתו שוב בימים הקרובים, אבל למרות שהוא לא הביע אכזבה באופן פומבי, שחקנים בקבוצה סיפרו שהוא נראה מאוד מתוסכל.

הקשר שלפני שתי עונות היה אחת מתגליות העונה, לא מוצא את המקום ברוטציה של בכר העונה, והחילוף אמש החמיר את מצבו. בחיפה אמרו שאשכנזי יקבל דקות משמעותיות במשחקים הקרובים, אך למרות זאת בקרב כמה מחבריו של אשכנזי לקבוצה, ההערכה הרווחת היא שהקשר עשוי לבקש לצאת להשאלה כבר בחודש ינואר.

שחקן נוסף שנראה מאוכזב מאוד בסיום הוא בן שהר. הקשר שפתח מול הפועל ירושלים מקבל דקות מועטות יחסית ואמש קם להתחמם בתחילת המחצית השנייה, אך לא נכנס ולו לדקה אחת. שהר הגיע אמנם לחיפה אחרי שיחה עם אנשי המועדון בה הבהירו לו שיצטרך לקנות את מקומו בהרכב ושהוא לא מגיע בתור חלוץ ראשון, אך שהר מצפה לקבל יותר דקות והזדמנויות, במיוחד לאור העובדה שאף חלוץ אחר לא מרשים במיוחד עד כה ועל כן גם שוחח על כך לאחרונה עם המאמן ברק בכר.

שחקן מכבי חיפה יובל אשכנזי. לירון מולדובן
פגוע ומתוסכל. יובל אשכנזי אתמול/לירון מולדובן

שחקן נוסף שנראה שמעמדו נפגע קשות הוא מאור לוי. הקשר שבתחילת העונה סומן כמי לפרוץ ואף רשם דקות טובות בלא מעט משחקים בהם שיחק, לא משותף לאחרונה כלל וסופר משחק שני ברציפות מחוץ לסגל. לפי הערכות, גם לוי שמופתע מהירידה במעמדו עשוי לבקש לצאת להשאלה.

תוצאות משחקי השבת:

עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 3:1

הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:1

מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1

מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully