וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "היה קשה, זה חדש. לא יודע כמה זמן אהיה מאמן זמני"

עודכן לאחרונה: 30.10.2021 / 23:05

מכבי תל אביב חזרה למסלול הניצחונות. יצחקי: "מחפשים מאמן קבוע, הרבה שמות עולים לאוויר. הדרבי? כרגע זה לא מעניין"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

יצחקי: "היה קשה, זה חדש לי, אבל צריך להתרגל גם לדברים חדשים ולמתחים", סיכם הערב (שבת) ברק יצחקי את הופעת הבכורה שלו על הקווים של מכבי תל אביב. מנהל מחלקת הכדורגל של המועדון מונה למאמן זמני במקום פטריק ואן לוון ומהעמדה הזו הוליך את הקבוצה ל-1:3 על עירוני קרית שמונה בחוץ.

"לא חשבנו שנפתח את העונה בצורה כזו בליגה ועכשיו צריך לתקן", המשיך יצחקי, "איך מתקנים? עם עבודה קשה וביחד. נכון שההופעות בליגה לא היו טובות, אבל אלו אותם שחקנים ששיחקו טוב עד עכשיו באירופה. אנחנו לא מתחבאים מפתיחת העונה הזו".

ברק יצחקי, מאמן זמני מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
100 אחוזי הצלחה. יצחקי/מאור אלקסלסי

על המשחק הערב אמר יצחקי: "היו חלקים ששיחקנו לא טוב במחצית הראשונה, אבל גם השחקנים נמצאים בלחץ ויודעים שמצפים מהם. הניצחון מגיע להם ולאוהדים שנתנו תצוגה מופלאה גם כשהיינו בפיגור".

יצחקי התייחס להמשך עבודתו כמאמן זמני: "אני לא יודע כמה זמן זה יהיה, אבל אני פה כל עוד יצטרכו אותי. אעשה הכול בשביל המערכת הזו, שהיא מערכת מאוד חזקה וטובה. אנחנו מחפשים מאמן, הרבה שמות עולים לאוויר וכשיהיה מה להודיע - נודיע".

על הדרבי ביום ראשון הבא אמר: "יש משחק בקונפרנס ליג ביום חמישי, הדרבי כרגע לא מעניין".

אייל גולסה: "תמיד יש לנו משחקים קשים נגד קרית שמונה. הפסדנו הרבה נקודות ואנחנו צריכים לצאת לדרך חדשה. אני מקווה שהתחלנו לעשות את זה היום. מלכתחילה כל השחקנים לא הפנו את כל האשמה למאמן, אנחנו שחקנים מנוסים ולקחנו אחריות. פתחנו לא טוב את העונה ואני מקווה שנצא לדרך חדשה. אני מאמין שאנחנו יכולים לסגור את הפער. יש כאן את השחקנים והצוות כדי לצאת מזה".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה את עירוני קרית שמונה 1:3 בחוץ

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב יכולה לחייך/מאור אלקסלסי

קשר קרית שמונה, רועי קהת: "היה חסר לנו משהו קטן, לדעת לשמור על הכדור לפני המחצית או להיות יותר מרוכזים בקרן. הגענו למצבים כדי לעשות את ה-1:2 ולא השכלנו להבקיע. בשבועות האחרונים אנחנו נראים יותר טוב. אני לא חושב שהיינו צריכים להפסיד כאן היום".

על הקללות מצד אוהדי מכבי תל אביב: "הראו להם איזו תמונה מהמשחק נגד מכבי חיפה וזה נכנס להם לראש. אני מקווה שהם יודעים שהדברים לא נכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully