וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "בדקות שהיינו צריכים שיקול דעת היינו מפוזרים מדי"

30.10.2021 / 22:55

אכזבה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד לנס ציונה, המאמן מתוסכל: "נתנו לנס ציונה לקבל ביטחון". אצל המקומיים אנחת רווחה, ליובין: "היה שיפור ממשחק למשחק". בקבוצה פירגנו ללוינסון, בהפועל כעסו על פסק זמן של ליובין בסיום: "צריך יותר טקט"

אנחת רווחה בעירוני נס ציונה, לאחר שזו גברה הערב (שבת) 76:90 על הפועל תל אביב במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. הכתומים רשמו את ניצחונם הראשון לעונה זו, והשתוו במאזן לאדומים שממשיכים את פתיחת העונה המאכזבת שלהם. פרנק בארטלי הוביל את נס ציונה עם 22 נקודות, בעוד בהפועל תל אביב קלעו ג'ייקובן בראון ודיוואן הרננדס 15 נקודות כל אחד. שתי הקבוצות כעת עם ניצחון בודד במאזנן אל מול שלושה הפסדים.

"הייתה המשכיות מהמשחק הקודם ברבע הראשון ואז סיבכנו את עצמנו דווקא עם הרכבים שעבדו במשחק הקודם", סיכם מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו את הפסד קבוצתו, "נתנו לנס ציונה לקבל ביטחון, הם הרגישו בנוח עם טעויות בהגנה ובנינו מפלצת בצד השני, פתחנו את הרבע השלישי מצוין והפכנו, אבל כל פעם שהרגשנו נוח לקחנו צעד אחורה. לצערי ברבע האחרון ששתי הקבוצות היו עייפות, במקום שבדקות האלה נהיה מרוכזים ונבצע נכון זה היה נראה מפוזר מדי, זה לא מתאים לנו למה שאנחנו מצפים מעצמנו מבחינת איכות הביצוע משני צידי המגרש. קיבלנו הרבה נקודות ברבע הזה, היינו צריכים להיות יותר אינטנסיביים, בדקות שהיינו צריכים שיקול דעת היינו מפוזרים מדי".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הפסד שלישי העונה. פרנקו/דני מרון

פרנקו הוסיף על היכולת של ג'ייקובן בראון: "ג'ייקובן חולה ולא התאמן כל השבוע, הוא רצה לשחק מאוד היום. פיזית הוא לא היה טוב, הוא ניסה לעשות דברים. ג'יימס התחיל טוב והעבירות הוציאו אותו מהמשחק, הוא ניסה להדביק דברים במחצית השנייה, הוא רצה לעשות טוב מאוד. זה לא יצא לנו הכי טוב בעולם. כשהוא קיבל את העבירה הרביעית הייתה לנו נפילה, זה הרבה דברים ברמה אישית שאנחנו יכולים לעשות יותר טוב. לא שיחקנו כדורסל חכם של קבוצה שרוצה לנצח".

מאמן עירוני נס ציונה ליאור ליובין עם שחקניו בפסק זמן. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
אנחת רווחה בנס ציונה. ליובין עם שחקניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

בנס ציונה חגגו את הניצחון הראשון העונה. "זה עניין של חיבור. התחלנו מאוחר כקבוצה, זה לוקח זמן לבנות את החיבור והכושר", אמר המאמן ליאור ליובין בסיום, "דינמיקות קבוצתיות, היה שיפור ממשחק למשחק למרות ההפסדים. הליגה התחילה אבל היה מגמת שיפור, נתלינו בזה. גם בהפסד בגליל היה שיפור, היום ידענו לשחק את הרבע הרביעי טוב וזה עזר לנו לנצח. התחושה היא שכל משחק הוא קשה, אנחנו רוצים להשתפר, אנחנו בעולם תוצאתי אבל אנחנו בונים על השיפור, זה יוביל את התוצאות רצויות". ליובין פירגן בסיום לצעיר תומר לוינסון שהיה משמעותי עם 10 נקודות ו-5 ריבאונדים: "בנינו פה דרך שתומר לוינסון יכול לבוא לידי ביטוי, הוא יכול להיות טוב גם בלי לקלוע והיום הוא קלע. אנחנו מאמינים בו ויודעים שהוא יכול לעשות את זה".

טים סוארס, שקלע 14 נקודות והוריד 11 ריבאונדים אמר בסיום: "הופענו כמו שצריך כקבוצה אחת, עשינו עבודה טובה מאוד כדי לשחק ביחד. כולם שיחקו חזק מאוד, לא היה לנו את זה עד עכשיו, כולל אותי. אם נמשיך לשחק ככה, יש לנו שחקנים שיכולים לקלוע זריקות קשות, יש לנו קבוצה מוכשרת. היה לנו ספק בעצמנו עד היום, אין ספק אחרי שניצחנו קבוצה טובה כזאת. כקבוצה נמשיך לעבוד ולהתאמן, זה רק מה שאפשר לעשות".

בסיום המשחק נרשמה תקרית קטנה אחרי שבהפועל תל אביב לא אהבו את העובדה שליאור ליובין לקח פסק זמן ביתרון גדול של קבוצתו, פחות מדקה לסיום. "המשחק היה גמור ולעמוד על הקווים לא היה כיף גדול", אמר דני פרנקו בתגובה, "ריך טיפה יותר טאקט ושיקול דעת, אם זה מה שיעסיק אותי מהמשחק הזה זה השטות הזאת, כנראה שהטעויות האלה קורות. אני מכיר אותו לא מעט שנים, בטוח שוהא לא התכוון, יצא לו". ליובין עצמו הוסיף: "הבנתי שהפועל כעסו על הפסק זמן, אנחנו מחפשים את הניצחון הראשון, לא רצינו להסתבך עם איזה איבוד מהיר, רק רצינו להוציא את הכדור בצורה שקטה. בדיעבד אולי לא הייתי צריך לקחת את זה, מתנצל כאן בפני דני ואלך להתנצל בפניו גם עוד מעט".

משחקי יום ראשון בליגת העל:

הפועל גלבוע/גליל - הפועל אילת (20:00)
הפועל ירושלים - הפועל חולון (21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully