וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון בכורה העונה לעירוני נס ציונה, 76:90 על הפועל תל אביב

הקבוצה של ליאור ליובין קיבלה משחק נהדר מפרנק בארטלי (22), גם נמרוד טישמן בלט (14). האורחת עם הפסד ליגה שלישי העונה

לאחר שלושה הפסדים בשלושה מחזורים, השיגה הערב (שבת) עירוני נס ציונה ניצחון בכורה העונה בליגת העל כשגברה על הפועל תל אביב. הקבוצה של ליאור ליובין רדפה אחריי האורחת ברבע הראשון, אך ביצעה מספר ריצות בשלושת הרבעים שלאחר מכן בדרך לניצחון משכנע. פרנק בארטלי הוליך את קלעי המנצחת, כשנמרוד טישמן עלה נהדר מהספסל הכתום והיה חלק מרכזי בניצחון הראשון העונה של אלופת היורופקאפ של העונה שעברה.

בהפועל תל אביב מנגד, קיוו להשיג ניצחון שני ברציפות ולצאת מהמאזן השלילי, אך קיבלו עוד משחק פושר מג'קובן בראון, שלמרות 15 הנקודות שקלע, דייק ב-4 מ-13 בלבד מהשדה. ג'יימס יאנג יצא בחמש עבירות וסיים עם 12 נקודות, כשטוקוטו גם לא היה במיטבו וסיים עם 9 נקודות בלבד. הקבוצה של דני פרנקו יורדת למאזן של ניצחון אחד אל מול שלושה הפסדים, בדיוק כמו נס ציונה - שחולפת על פניה בטבלה.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן מול שחקן הפועל תל אביב יהונתן שולדבראנד. דני מרון
עירוני נס ציונה השיגה ניצחון בכורה. טל דן/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הגנה של הפועל תל אביב בפתיחה הגבילה את נס ציונה לסל שדה אחד בחמש הדקות הראשונות, עד שדיאנטה גארט וטל דן צימקו ל-11:7. דוואן הרננדז עם דאנק נפלא ובר טימור סידרו 13:18 לאורחת, אבל שלשה של טים סוארס הקטינה ל-18:16 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

נמרוד טישמן נכנס והוביל את נס ציונה לריצת 0:9, עד שעידן זלמנסון עצר אותה. למרות זאת, טישמן צלף עוד שלשה, גארט וסוארס עזרו והפער של המארחת גדל ל-12 נקודות. טימור ובראון הקטינו ל-44:36 בסיום המחצית.

רבע 3:

האדומים פתחו היטב את הרבע השלישי, הצליחו לצמק את היתרון המקומי ואף לעלות ליתרון. עם זאת, סיום חזק של נס ציונה רבע, שכלל ריצת 0:10 החזיר את ההובלה לקבוצה של ליאור ליובין, שירדה לקראת הרבע המכריע ביתרון 56:65.

רבע 4:

נס ציונה לא התכוונה לתת לאדומים לחזור למשחק ברבע המכריע, וסגרה עוד ריצה, 2:9 בדרך ליתרון שיא עד כה במשחק , 72:87. האורחת לא הצליחה למצוא את הכוחות להשיב אש מול היריבה, וירדה מנוצחת בפעם השלישית העונה. 76:90 לעירוני נס ציונה בסיום, שחוגגת ניצחון ראשון העונה בליגת העל.

סטטיסטיקה

קלעו לנס ציונה: פרנק בארטלי 22 נקודות ו-6 ריבאונדים, נמרוד טישמן וטים סוארס (11 ריב') 14 כ"א, דיאנטה גארט (9 אסיסטים) וגולן גוט 11 כ"א, תומר לוינסון 10, טל דן 8.

קלעו להפועל תל אביב: ד'קובן בראון ודיוואן הרננדס (8 ריבאונדים) 15 נקודות כ"א, ג'יימסיאנג 12 ו-6 ריב', בר טימור (6 ריב', 5 אסיסטים) 10, ג'יי. פי. טוקוטו (11 ריב') 9, עידן זלמנסון 8, רז אדם 3, לוטן אמסלם ויונתן שולדבראנד 2 כ"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

משחקי יום ראשון בליגת העל:

הפועל גלבוע/גליל - הפועל אילת (20:00)
הפועל ירושלים - הפועל חולון (21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully