וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: בכורה להלפרין על הקווים נגד הפועל חולון

עודכן לאחרונה: 30.10.2021 / 19:56

המחזור הרביעי בליגת העל: אחרי פיטוריו של אורן עמיאל ועם המנהל המקצועי כמאמן זמני, מייקר שוב מחוץ לסגל של הקבוצה מהבירה (21:00). גלבוע/גליל תארח את בית הלחמי והפועל אילת, דייויס נרשם במקום מנצאריס (20:00)

תקציר: פרטיזן בלגרד - טורק טלקום 59:85/ספורט1

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון). במוקד משחקי המחזור יעמוד המשחק המסקרן בו הפועל ירושלים שפיטרה את אורן עמיאל ביום חמישי תארח את הפועל חולון מוליכת הטבלה שעדיין לא הפסידה. הפועל גלבוע/גליל המשתפרת תקווה להמשיך במגמה שלה כשתפגוש את הפועל אילת עם האקס אריאל בית הלחמי. לשתי הקבוצות ניצחון אחד בלבד משלושה משחקים.

אנתוני בנט, יותם הלפרין, הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
המבחן מתחיל. יותם הלפרין לצד אנתוני בנט/לילך וייס רוזנברג

הפועל ירושלים - הפועל חולון (21:00)

הנתונים: הפועל חולון לא ניצחה את הפועל ירושלים בחוץ בליגה הסדירה מאז ינואר 2017 והפסידה שם שישה משחקים רצופים. ירושלים ניצחה בביתה ב-14 מ-15 המשחקים האחרונים נגד חולון בליגה הסדירה. שני שחקנים בהפועל ירושלים קולעים בספרות כפולות - 19.7 נקודות לרטין אובסוהן ו-17.3 נקודות לשון קיפלטריק. מי שמשחק הכי הרבה בבירה הוא דווקא קייזר גייטס עם 4.7 נקודות בלבד ב-28.3 דקות למשחק. בחולון ארבעה שחקנים קולעים בספרות כפולות - כריס ג'ונסון (15.3), מייקל קייזר (14), רפי מנקו (13.7) וג'ו רגלנד (10).

במרכז ההתמודדות: יותם הלפרין. פיטוריו של אורן עמיאל הובילו את המנהל המקצועי להופעת בכורה על הקווים, והלפרין עומד בפני מבחן גדול בניסיון לייצב את השורות אחרי התקופה הסוערת שעברה על ירושלים.

בכמה מילים: שבוע סוער מאוד עבר על האדומים - תבוסה למכבי תל אביב והפסד קריטי באירופה ביכולת חלשה מאוד לאוסטרוב באירופה הובילו לפיטוריו של אורן עמיאל ביום חמישי. יותם הלפרין מונה למאמן זמני לצד העוזרים דונלדס קייריס וגוני יזרעאלי וכבר העביר את האימון בשישי. בירושלים מקווים לשינוי מיידי ולשיפור משמעותי ביכולת הקבוצתית בשני צידי המגרש. תון מייקר לא יתלבש אצל המארחת. בהפועל חולון ניסו להתעלם מהבלאגן אצל יריבתם ומקווים להיראות טוב בהרבה מאיך שנראו בניצחון הדחוק על גלבוע/גליל בשבוע שעבר.

עוד בוואלה!

זמני, אבל ללא תאריך תפוגה: מאחורי מינויו של יותם הלפרין למאמן הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. דני מרון
מפגש פיקנטי. בית הלחמי/דני מרון

הפועל גלבוע/גליל - הפועל אילת (20:00)

הנתונים: הפועל אילת ניצחה ב-16 מ-23 המפגשים בין הקבוצות בליגה הסדירה, אך ב-7 המשחקים האחרונים הצליחה גלבוע/גליל לנצח ארבע פעמים. בשני הביקורים שלו בגן נר מאז עזב את המועדון בקיץ 2019 ניצח אריאל בית הלחמי בהפרש ממוצע של 20 נקודות. אור קורנליוס קלע 22 נקודות בשלושה משחקים מתחילת העונה, לעומת 64 נקודות ב-31 משחקים בקריירה עד כה.ן

במרכז ההתמודדות: רוני הארל. אחרי היכולת הנפלאה בהפסד להפועל חולון, הפורוורד של גיא קפלן יחפש להמשיך את המומנטום אחרי שזכה למנוחה כמו יתר חבריו האמריקאים ולא יצא עם הקבוצה לרוסיה באמצע השבוע.

בכמה מילים: אחרי הפארסה באמצע השבוע, כשיצאה לרוסיה ללא הזרים שלא קיבלו ויזות, חוזרת גלבוע/גליל הביתה ומקבלת לראשונה את שחקן הפנים דרק קוק בהופעת בכורה. בהפועל אילת נחתו רק ביום שישי בבוקר בישראל והמשיכו לבית מלון בחיפה עד למשחק בגן נר. הקבוצה של אריאל בית הלחמי האריכה את הרוטציה, כאשר שאהיד דיוויס יתלבש במפתיע למשחק לאחר שנרשם באיגוד. ונגליס מנצאריס המאכזב יישאר מחוץ לסגל.

שאר משחקי המחזור

מכבי תל אביב - בני הרצליה
הפועל באר שבע - מכבי ראשון לציון
הפועל חיפה - הפועל גליל עליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully