וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלום של צ'אבי": קינגסלי קומאן יהיה הרכש הראשון שלו בברצלונה?

ב"ספורט" הקטאלוני דווח שהמאמן המיועד מפנטז על צירוף שחקן ההתקפה הצרפתי, שמסרב להאריך את חוזהו בבאיירן מינכן ועשוי להימכר תמורת כ-50 מיליון יורו

ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה, דיבר היום על כך שצ'אבי הוא לא המועמד היחיד לאימון ברצלונה, אך יחד עם זאת גם הודה ש"תמיד אמרתי שצ'אבי יאמן את ברצלונה יום אחד". לכן, בתקשורת בקטאלוניה כבר החלו להיערך לחזרת אגדת המועדון מהדלת הראשית כמאמן הקבוצה וגם סימנו מי עשוי להיות שחקן הרכש הראשון שיצרף.

לפי פרסום בעיתון "ספורט", "החלום של צ'אבי הוא לצרף את קינגסלי קומאן", כפי שטען המאמן בשיחות עם מקורביו. שחקן ההתקפה של באיירן מינכן מסיים את חוזהו בקיץ 2023 ואינו מעוניין להישאר בבוואריה, כך שהוא צפוי להימכר לכל המאוחר בתום העונה והבלאוגרנה נחשבת למועמדת מובילה לצרפו.

קינגסלי קומאן, שחקן באיירן מינכן. CHRISTOF STACHE, GettyImages
הרכש הראשון של צ'אבי? קינגסלי קומאן/GettyImages, CHRISTOF STACHE

צ'אבי, באופן מתבקש כמי שהיה אחד מסמלי ברצלונה וקשריה הגדולים בכל הזמן, משחק בעיקר במערך של 4-3-3 עם שני שחקנים מהירים בכנפיים והוא מאמין שהצרפתי יכול להוסיף למימד של מהירות וכוח פריצה להתקפת ברצלונה. קומאן פתח העונה פעם אחת בלבד בהרכב באיירן מינכן במשחקיה בליגה הגרמנית ובליגת האלופות ועל פי ההערכות יימכר תמורת כ-50 מיליון יורו, יותר מכפול לעומת 21 מיליון היורו ששילמו עליו הבווארים ליובנטוס ביולי 2017.

עוד בוואלה!

לאפורטה: "תמיד אמרתי שצ'אבי יאמן את ברצלונה יום אחד"

לכתבה המלאה
ראחים סטרלינג, שחקן מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
גם שמו עלה לא אחת. ראחים סטרלינג/GettyImages, Alex Livesey

שחקן נוסף שיכול למלא את אותה העמדה הוא רחים סטרלינג, קשר מנצ'סטר סיטי שלאחרונה הביע את רצונו לשחק באופן קבוע ולא שלל את האפשרות שיעזוב את מנצ'סטר סיטי לשם כך. גם שמו של האנגלי עלה בברצלונה לא אחת וגם הוא מסיים את חוזהו בקיץ 2023, אבל ייתכן שמחירו יהיה גבוה בהרבה לאור עניין שמביעות בו קבוצות פרמיירליג, בראשן ליברפול (אותה עזב לטובת מנצ'סטר סיטי), ארסנל וכעת גם ניוקאסל שהפכה לקבוצה העשירה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully