וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "תמיד אמרתי שצ'אבי יאמן את ברצלונה יום אחד"

לאחר פיטורי קומאן, יקוו הקטלאנים להשיג ניצחון מול אלאבס עם סרג'י על הקווים. הנשיא על המאמן המיועד: "הוא שייך למועדון הזה". ריאל מדריד תתארח אצל אלצ'ה ללא קארים בנזמה

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

המחזור ה-12 בליגה הספרדית ייפתח מחר (שבת) עם ארבעה משחקים. ברצלונה רוצה לצאת לדרך חדשה בעידן פוסט קומאן, ותארח את אלאבס. ריאל מדריד שלא הרשימה במחזור האחרון תקווה לחזור לעצמה במשחק החוץ מול אלצ'ה. בנוסף, סביליה תארח את אוסאסונה, בעוד ולנסיה תארח את ויאריאל.

סרחיו אגוארו, ברצלונה. David Ramos, GettyImages
ברצלונה רוצה קצת שקט. אגוארו/GettyImages, David Ramos

ברצלונה - אלאבס (22:00)

לאחר עוד הפסד חוץ, הפעם לראיו וייקאנו במחזור שעבר, החליטה הנהלת ברצלונה לפטר את המאמן רונאלד קומאן לאחר קצת יותר משנה בתפקיד. כעת, לפני הגעתו של המאמן המיועד צ'אבי, תעלה בארסה למשחק בית עם מאמן קבוצת המילואים סרג'י ברז'ואן למשחק בית מול הבאסקים שמגיעים עם שני ניצחונות רצופים. הקטלאנים לעומת זאת, מגיעים לאחר שהפסידו בשני המחזורים האחרונים, כולל בבית ליריבה השנואה ריאל מדריד, וכשהם עם רשימת פצועים שהתארכה לה כבר לשמונה שחקנים.

ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה התייחס להחלטה לפטר את קומאן ואמר במסע"ת לקראת המשחק: "זה היה בלתי נמנע, אבל יכול להיות שיכול היה להיעשות מוקדם יותר. חשבנו שאם לא נפעל, הסיכויים שלנו להיאבק על תארים יפחתו. סרג'י יעמוד על הקווים עד שנחתים מאמן חדש. הוא מכיר את הסגל ויוכל לעבוד איתו. הוא מבין את הפילוסופיה שלנו, אנחנו מלאי תקווה והתרגשות".

על המינוי הצפוי של צ'אבי: "תמיד אמרתי שצ'אבי יאמן את ברצלונה יום אחד. הוא אוהב כדורגל, הוא שייך לבארסה וזו הייתה ועדיין המטרה שלו. אני סומך על האנשים שקרובים אליי, שעוקבים אחריו ומכירים אותו, אותו וגם מאמנים אחרים - יש אופציות נוספות מלבד צ'אבי שמוזכר בתקשורת. ג'ורדי קרויף מעולם לא היה מועמד להחליף את קומאן".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
דייויד אלאבה שחקן ריאל מדריד כובש שער. רויטרס
ריאל תחזור למסלול הניצחונות בלי בנזמה? אלאבה/רויטרס

אלצ'ה - ריאל מדריד (15:00)

דווקא לאחר הניצחון בקלאסיקו, מעדו הבלאנקוס במשחק הבית מול אוסאסונה ויצאו עם 0:0 בלבד. כעת, יקוו השחקנים של קרלו אנצ'לוטי לתקן את הרושם ולחזור למסלול הניצחונות. פדריקו ואלוורדה שנעדר מהמשחק מול אוסאסונה עדיין לא כשיר ולא יעמוד לרשות הצוות המקצועי של ריאל, אבל ההפתעה הגדולה הגיעה מכיוונו של קארים בנזמה שלא נטל חלק באימון המסכם ונותר מחוץ לסגל. לפי הדיווחים בספרד, אנצ'לוטי החליט להעניק לכוכב הכי גדול שלו מנוחה ואת מקומו בחוד עשוי לתפוס לוקה יוביץ'. לעומתו, לוקה מודריך' צפוי לחזור להרכב ובסגל נכלל גם איסקו שנעדר מארבעת המשחקים האחרונים.

מנגד, המארחת לא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים ומפנטזת על הפתעה מול היריבה אותה לא ניצחה מעולם בליגה הבכירה בספרד, כאשר מתוך שישה מפגשים בין השתיים בלה ליגה, הצליחה אלצ'ה לחלץ נקודה אחת בלבד.

שחקן סביליה איבן ראקיטיץ'. Fran Santiago, GettyImages
סביליה מחכה לאוסאסונה. ראקיטיץ'/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - אוסאסונה (17:15)

האנדלוסים חילצו תיקו מול עשרת שחקני מאיורקה במחזור האחרון אך בגלל שלא ניצחו פספסו עלייה לפסגה. עם זאת, מאזן הנקודות של סביליה זהה לזה של ריאל מדריד שבפסגה, אותה היא חולקת עם הבלאנקוס ועם עוד שתי קבוצות. יוס, אן-נסרי, פאפו גומס וקארים רקיק הפצועים יוסיפו להיעדר אצל המארחת, שרוצה לשוב למסלול הניצחונות מול הבאסקים, שרוצים מבחינתם לצאת עם תוצאה טובה ממשחק חוץ מול קבוצת צמרת, כפי שעשו במחזור שעבר מול ריאל מדריד.

משחק נוסף:

ולנסיה - ויאריאל (19:30)

משחקי יום ראשון בלה-ליגה:

קאדיס - מאיורקה (15:00)
אתלטיקו מדריד - בטיס (17:15)
חטאפה - אספניול (19:30)
ריאל סוסיאדד - אתלטיק בילבאו (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully