וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן רייס ג'וניור חתם במכבי חיפה, אמור להגיע לישראל בסוף השבוע

29.10.2021 / 16:54

נועלת הטבלה בליגה הלאומית התחזקה בכוכבה של הפועל חולון מלפני מספר שנים, שמחזיק בעונש הרחקה מארבעה משחקים. רייס ג'וניור ידוע בתקריות שלו על ומחוץ לפרקט ולאחרונה הסתבך בניקרגואה

גלן רייס ג'וניור מעורב בקטטה במשחק כדורסל בניקרגואה/יוטיוב

מכבי חיפה, נועלת הטבלה בליגה הלאומית, הודיעה היום (שישי) על צירופו של גלן רייס ג'וניור, מי שהוביל את הפועל חולון לזכייה בגביע המדינה בשנת 2018. רייס ג'וניור אמור להגיע ארצה במהלך השבת, אולם להתחיל לשחק הוא לא יוכל מיד מכיוון שהוא ייאלץ לרצות עונש הרחקה של ארבעה משחקים שנגזר עליו בתקופתו בחולון, מה שיותיר את חיפה עם זר אחד בלבד בסגל.

גלן רייס ג'וניור שחקן ניו זילנד ברייקרס. GettyImages
סיבוב נוסף בישראל. גלן רייס ג'וניור/GettyImages

רייס ג'וניור (30, 1.98) שיחק במשך שנתיים בוושינגטון, אך למרות הכישרון הגדול שלו, לא הפסיק להסתבך עד שעזב את ה-NBA. בתום סיבוב בליגת הפיתוח ובדרום אמריקה הגיע לחולון לאחר פתיחת עונת 2017/18 והריץ את הקבוצה למקום הראשון בטבלה, לזכייה בגמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב עם סל ניצחון ויכולת מדהימה, אלא שבמהלך הסיבוב השלישי הכה את גיא פניני בחדר ההלבשה, שוחרר מהקבוצה, וחזר רגע לפני הפיינל פור.

אחרי הקדנציה בחולון היה מועמד למספר קבוצות בליגת העל, אך הסיבוב שלו כלל את פורטו ריקו, ארגנטינה, ניו זילנד ברייקרס של דן שמיר, יובנטוס הליטאית והליגה בניקרגואה. בכולן, ללא יוצא מן הכלל, שוחרר אחרי תקריות על או מחוץ לפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully