וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הליגה הצרפתית הרצה לקבוצות ליגת העל: "ישראל קרובה לליבי"

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 15:03

מישל מימרן, מנכ"ל הליגה הצרפתית בכדורסל הרצה בפני מנכ"לי הקבוצות ואנשי השיווק על האתגרים העומדים בפני הליגה ותוכנית לשיפור וקידומה: "מקווה לחזור בקרוב כדי להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה הזה"

מישל מימרן, מנכ"ל הליגה הצרפתית. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
הרצה בפני הקבוצות. מישל מימרן/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מנהלת ליגת העל אירחה היום (שישי) הרצאה מיוחדת של מנכ"ל הליגה הצרפתית בכדורסל, מישל מימרן, בכפר המכביה. ההרצאה הייתה למנכ"לי הקבוצות ואנשי שיווק ומדיה ונכחו נציגים של מכבי תל אביב, מכבי ראשון לציון, הפועל חיפה, הפועל חולון, עירוני נס ציונה ובני הרצליה. המנכ"ל הצרפתי הרצה על אסטרטגית השיווק של הליגה הצרפתית תוכניותיה לעתיד, האתגרים העומדים בפני הליגה ותוכנית הליגה לשיפור וקידום הקבוצות.

"זו הייתה הזדמנות מאוד משמחת עבורי לחזור לישראל, מדינה שנמצאת תמיד בליבי, אחרי כמעט שנתיים שלא יכולתי להגיע לכאן. היה לי העונג לחלוק את שיטות העבודה והלמידה הטובות ביותר עם שלומי פרי, מנכ"ל ליגת העל, הצוות שלו ונציגי קבוצות הליגה הישראלית", אמר מימרן, " לשמחתי הספקתי להגיע גם לשני משחקים. הפגישה עם ראשי הקבוצות היום היתה מעניינת במיוחד ואפשרה לי להסביר להם את המציאות והיעדים של הכדורסל המקצועי בצרפת. מקווה לחזור בקרוב כדי להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה הזה".

מנכ"ל מנהלת ליגת ווינר סל שלומי פרי הוסיף: "זו היתה הרצאה חשובה ומרתקת. הרצאה שנתנה למנהלת ולקבוצות הרבה חומר למחשבה והרבה רעיונות לעתיד. אני מקווה ששיתוף הפעולה עם הליגה הצרפתית יימשך בעתיד כולל טורנירים משותפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully