וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד המומים מה"טירוף" של מכבי תל אביב, שאראס הודה: ככה זה ביד אליהו

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 9:25

בברצלונה החמיאו להצגה של הצהובים ("מכבי נראתה כמו טורנדו, השחקנים התעופפו"), שאראס החמיא לאווירה בהיכל: "מעריך את המקום הזה ומבין אותו, ככה זה כשהם בביטחון"

יאניס ספרופולוס אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על באיירן מינכן/צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

גם בספרד התרשמו מהיכולת שהציגה אתמול (חמישי) מכבי תל אביב ביד אליהו, כשהצהובים הביסו את ברצלונה 68:85 והנחילו לקטלאנים הפסד ראשון העונה. "בארסה נותרה המומה מול יריבה טובה יותר, שגברה עליה בכל הפרמטרים", נכתב ב"מארקה" על הניצחון של הצהובים ביורוליג, "מכבי שיחקה לעיני אוהדיה את המשחק הכי טוב שלה העונה... דריק וויליאמס נראה בשיאו, והצטיין בהגנה, בהתקפה, אפילו באסיסטים... האורחים לא הצליחו להשתוות לאינטנסיביות של יריבתם. יאסיקביצ'יוס עדיין אליל בתל אביב, אבל הפעם לא היה נסער על הקווים כמו תמיד... ווילבקין הוליך את מכבי תל אביב לניצחון, והרצף שלה נמשך".

צפו: ספרופולוס משוחח עם שחקני מכבי תל אביב אחרי הניצחון על ברצלונה

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס. רויטרס
יודע להעריך את ההיכל. שאראס/רויטרס
שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ' מול שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס. דני מרון
שוב נכנע בתל אביב. מירוטיץ'/דני מרון

ב"ספורט" הקטלאני נכתב ש"מכבי תל אביב נראתה כמו טורנדו מול בארסה העייפה", עם מחמאות להיכל בתל אביב: "בארסה לא יכלה להשתוות לאינטנסיביות של המקומיים, והתמיכה ביד אליהו גרמה לצהובים להתעופף... מכבי תל אביב עלתה לפרקט במטרה לטרוף את בארסה כבר מהרגע הראשון, ולקבוצה של יאסיקביצ'יוס לא היה איך להגיב".

עוד בוואלה!

הצגה בהיכל: מכבי תל אביב דרסה את ברצלונה ביורוליג

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
"הנהיג, סחף". ווילבקין/דני מרון

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס אמר אתמול אחרי הניצחון: "ברכות למכבי וליאניס, הם היו טובים יותר באופן ברור. כולם יודעים כמה אני מעריך את המקום הזה ומבין אותו, זו הייתה דרך קלאסית להפסיד את המשחק הזה. כשאתה לא מגיע לקו ברבע הראשון, והם מגיעים ל-31 נקודות, האולם כולו באוויר והם מאושרים ומלאי ביטחון. סיימנו את המשחק עם 18 איבודי כדור ו-13 אסיסטים, טעויות ילדותיות".

הליטאי התייחס לאחריות שלו להפסד: "אני תמיד אומר אחרי הפסדים שרוב הדברים זה אחריות של המאמן. הם המשיכו את זה עם 25 נקודות ברבע השני, הגענו באיחור למשחק, עצרנו אותם על 29 נקודות במחצית השנייה. הפסדנו את המשחק הזה איפשהו בין איסטנבול לתל אביב ב-48 השעות האחרונות. זה מההפסדים שהיריבה לא משחקת כדורסל מדהים אלא כי אתה לא מופיע".

שאראס המשיך: "אני תמיד אוהב להגיע לתל אביב, האווירה תמיד נהדרת. חוץ מבזמן הקורונה, אנחנו מעריכים את האווירה כאן. זה שחקן שישי משמעותי. רוב השחקנים שלי שיחקו כאן. הם ניצחו אותנו בכל פרמטר, לקחו לנו כדורים מהידיים, נתנו להם לשחק. ראיתם איך אנחנו נראים כשאנחנו משחקים במחצית השנייה והמשחק נהיה יותר מעניין. אם לא עושים את זה במשך 40 דקות, לכו הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully