וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה בהיכל: מכבי תל אביב דרסה את ברצלונה ביורוליג

הצהובים התפוצצו על סגנית אלופת היורוליג שטרם הפסידה עד המחזור הזה, בדרך ל-68:85 מדהים. ג'יימס נאנלי (17) וסקוטי ווילבקין (16) הצטיינו. האלופה הישראלית עם ניצחון רביעי ברציפות על ברצלונה, שלא ניצחה ביד אליהו כבר חמש שנים

מכבי תל אביב הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה, והביסה הערב (חמישי) 68:85 את ברצלונה, שהייתה מושלמת ביורוליג עד למחזור זה. הצהובים פתחו את המשחק בסערה וברחו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון בהובלת דרק וויליאמס, כשג'יימס נאנלי וג'יילן ריינולדס שעלו מהספסל סייעו לחבריהם לברוח לקטלאנים ההמומים. היתרון המקומי הגיע כבר ל-22 הפרש במהלך המחצית הראשונה, בה מכבי תל אביב קלעה 56 נקודות ודרסה את הקבוצה של שאראס.

ברבע השלישי ניקולה מירוטיץ' וקורי היגינס ניסו לסחוף את האורחת, שהצליחה לקזז את ההפרש עד מינוס 11, אך מכבי תל אביב החזירה לעצמה את היתרון הגדול במהלך הרבע הרביעי וסגרה עניין עם ניצחון רביעי ברציפות על ברצלונה, שלא מצליחה לנצח ביד אליהו זו השנה החמישית ברציפות. בנוסף, הניצחון הגדול מעלה את הקבוצה של יאניס ספרופולוס למאזן 2:5, והעונה שהחלה לא טוב מקבלת תפנית חיובית מבחינת הצהובים.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן ברצלונה סרטאץ' שנלי. דני מרון
חגיגה צהובה בהיכל. ז'יז'יץ'/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

לאחר פתיחה צמודה, הצהובים לחצו על הדוושה ופתחו פער קטן. דרק וויליאמס העלה את המארחת ל-14:21, שלוש דקות לסיום הרבע. ריינולדס ונאנלי עלו היטב מהספסל והכניסו עוד אגרסיביות למשחק של המארחת, שהתפוצצה ברבע הראשון על הקטלאנים, שלא ממש הצליחו לעמוד בקצב. 18:31 למכבי תל אביב לקראת הרבע השני.

רבע 2:

המארחת פשוט לא עצרה, והשלימה ריצת 3:17 בדרך ליתרון 21:40, שלוש דקות בתוך הרבע השני. שלשה של נאנלי קבעה יתרון של 21 הפרש, 24:45, והטירוף הצהוב נמשך. שאראס הזועם הוריד את שחקניו לפסק זמן, ההפרש ירד ל-17, אך מכבי תל אביב פשוט לא עצרה וירדה להפסקת המחצית ביתרון בלתי נתפס, 36:56.

שחקן ברצלונה רוקאס ג'וקובייטיס עם קייל קוריץ', רולאנדס סמיתס. דני מרון
ברצלונה בהלם/דני מרון

רבע 3:

האורחת פתחה את הרבעהשלישי בריצת 0:8 וקיזזה את הפער למינוס 12 בלבד. ההתקפה הצהובה נתקעה בחציו הראשון של הרבע השלישי, אך בכל זאת הצליחה לחזור ליתרון 16 כשנאנלי מצא את ווילבקין לשלשה נוספת. מירוטיץ' והיגינס המשיכו בניסיונות החזרה של האורחת, שהצליחה לרדת לקראת הרבע הרביעי בפיגור 11 בלבד. 54:65 למכבי תל אביב בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

ברצלונה קיוותה להמשיך במלאכת הקאמבק, אך הצהובים נעלו את ההגנה ולא איפשרו לקטלאנים לקלוע. במקום לצמק את הפער, שאראס ראה את מכבי תל אביב מגדילה את יתרונה, ששב לאיזור ה-17-18 הפרש. לאורחת כבר לא נשאר מה להציע, והקבוצה של יאניס ספרופולוס חוגגת ניצחון רביעי ברציפות על היריבה מספרד, 68:85, בדרך למאזן 2:5 ביורוליג.

שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס עם ג'יימס נאנלי. דני מרון
הצהובים כבר במאזן 2:5. וויליאמס עם נאנלי/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב ג'יימס נאנלי. דני מרון
המצטיין של הצהובים. נאנלי/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
הצגה. ווילבקין/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'יימס ננאלי 17 נקודות, סקוטי ווילבקין 16 ו-5 אסיסטים, דרק וויליאמס 12, אנטה ז'יז'יץ' 10, ג'יילן ריינולדס 10, 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 4 חטיפות וחסימה, קינן אוואנס 9, קמרון טיילור 7, אנג'לו קלויארו 2 ו-5 ריבאונדים, רומן סורקין 2. יפתח זיו (00:34 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לברצלונה: קורי היגינס 20 נקודות, ניקולה מירוטיץ' 17 ו-6 ריבאונדים, ניק קלאתיס 9, 6 אסיסטים ו-5 איבודים, ברנדון דייויס 8 ו-7 ריבאונדים, ניקולאס לפרוביטולה 5, רוקאס יוקובייטיס 4, קייל קוריץ' 3, רולאנס שמיץ 2. סטראץ' שאנלי (07:41 דקות), סרגי מרטינס (00:59), נייג'ל הייז דייויס (23:35) ומייקל קייסדו (00:21) שותפו, אך לא קלעו.

בשבוע הבא תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ מול באסקוניה במסגרת המחזור השמיני ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully