וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: נס ציונה מחפשת ניצחון ראשון נגד הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 13:00

המחזור הרביעי (20:00): אחרי שלושה הפסדים בפתיחת העונה וכשהשינויים שם עוד לא יסתיימו יפגשו הכתומים של ליאור ליובין את החבורה של דני פרנקו שמגיעה אחרי הניצחון על ראשון לציון

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל ייצאו מחר (שבת, 20:00) לדרך כשעירוני נס ציונה תארח את הפועל תל אביב. הכתומים מגיעים למשחק בשוויון נקודות למקום האחרון בטבלה, כשהם הפסידו את כל משחקיהם עד כה. מנגד הפועל תל אביב רשמה ניצחון בכורה במחזור הקודם על ראשון לציון ויחפשו לנצח בפעם השנייה את נס ציונה אחרי שגברו עליהם השנה בגביע ווינר.

דיאנטה גארט שחקן עירוני נס ציונה. אתר פיב"א, אתר רשמי
רושם מספרים טובים, אבל הקבוצה לא מנצחת. דיאנטה גארט/אתר רשמי, אתר פיב"א

הנתונים: שתי הקבוצות נפגשו 12 פעמים באולם בנס ציונה, כשהמאזן עומד על 5:7 לטובת הביתיים, ומאזן הסלים כמעט שווה - 994:997 לכתומים. בתשעה משחקים עד כה העונה, כולל משחקי אימון, ניצחה עירוני נס ציונה רק פעם אחת. שבעה שחקנים כבר קלעו העונה להפועל תל אביב בספרות כפולות, ארבעה מהם עשו זאת בשניים משלושת המשחקים ושלושה במשחק אחד. אף אחד מהם לא שמר על יציבות בכל המשחקים.

במרכז ההתמודדות: דיאנטה גארט. הגארד הוותיק הגיע בתור שחקן מרכזי שיציל את נס ציונה. בינתיים הוא רושם מספרים טובים, אבל הקבוצה לא מנצחת.

בכמה מילים: בנס ציונה ימשיכו להופיע עם אותו הסגל שלא ניצח העונה בליגה - אייק וואמו שעדיין בקבוצה לא יתלבש, מארין מאריץ' שהחלטה לגביו תיפול עד סוף השבוע הבא ימשיך לקבל קרדיט וליאור קררה הפצוע שוב לא ישחק. בהפועל תל אביב רוצים להמשיך את המומנטום מהניצחון על ראשון לציון כשבמקביל האדומים, כמו גם נס ציונה, מנסים לצרף גבוה על חשבונו של דוואן הרננדס. כ-250 אוהדי הפועל ינסו לתת להם אווירה ביתית בלב המושבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully