וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "ווילבקין נגד ירושלים הוא כמו שור שרואה אדום"

מאמן מכבי תל אביב החמיא לכוכבו שהצטיין במהלך ה-80:104 הגדול על הפועל ירושלים. אורן עמיאל: "אני לא עוסק בחששות"

תקציר: לוקומוטיב קובאן - אנדורה 82:93/ספורט1

חגיגות ולא מעט שביעות רצון נרשמה הערב (שבת) בקרב אנשי ושחקני מכבי תל אביב. לאחר שהפגינה בעיקר אי יציבות בתקופה האחרונה, האלופה התפוצצה על הפועל ירושלים והביסה אותה 80:104, כשהצהובים שלטו במשחק מתחילתו ועד סופו. סקוטי ווילבקין, שסיפק משחק בינוני במחזור היורוליג האחרון מול פנאתינייקוס וכלל לא התלבש להפסד הליגה מול גלבוע/גליל במחזור שעבר היה המצטיין על הפרקט כשקלע 18 נקודות, ואף הספיק לעצבן את אוהדי הפועל ירושלים.

לפני פתיחת המשחק הודלקה אבוקה ביציעים של הפועל ירושלים. בנוסף, תגרה פרצה בתוך יציע אוהדי מכבי תל אביב, אבל זו הסתיימה מהר מאוד כשארבעה אוהדים הוצאו החוצה על ידי האבטחה.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
חגיגה צהובה בהיכל. ווילבקין רוקד/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "שיחקנו טוב מאוד היום, עם ריכוז גדול מאוד, אנרגיות גבוהות. עשינו עבודה נהדרת בכל אספקט של המשחק, חוץ מהריבאונד התקפה של ירושלים שממנו הם קלעו 26 נקודות. אני שמח מההופעה הזאת והמחויבות שלנו. נמשיך ליורוליג. אני מאמין בכל השחקנים וככה הם צריכים לבוא לכל משחק".

היווני התייחס למה שהביא לשחקניו את הניצחון: "היינו מרוכזים בכל שלבי המשחק, היה שלב מסוים במשחק שהחטאנו כמה זריקות הם עשו כמה סלים, אמרתי לשחקנים שהם צריכים להיראות עכשיו מה הם למדו מהמשחק הקודם, והם עשו את זה. הגנה זה הרגלים, זה רצון. לא משחקים הגנה טובה בלי לרצות, השחקנים שלנו רוצים ומתאמנים על זה. אנחנו צריכים להשתפר עוד הגנתית. לפעמים אין אנרגיה ואז לא נהיה אפקטיביים הגנתית. אנחנו צריכים להיות חזקים מנטאלית כדי לשחק כל המשחק הגנה טובה, לפעמים ההגנה שלנו לא תהיה מספיק טובה, זה מה שקרה בגלבוע".

על ההופעה של ווילבקין: "ווילבקין נגד ירושלים הוא כמו שור שרואה אדום. אני צוחק. הוא יודע כמה המשחקים האלה חשובים למועדון שלנו, הוא מכביסט, תמיד בפוקוס ומוכן לשחק משחקים קשים. בגלל זה הוא מוכן לשחק נגד ירושלים".

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב הביסה את הפועל ירושלים וחזרה למאזן חיובי בליגת העל

לכתבה המלאה

מאמן הפועל ירושלים אורן עמיאל: "הייתה ציפייה גדולה מאוד למשחק, היו לנו הרבה שחקנים שחוו את זה בפעם הראשונה, לשחק בהיכל הזה מול קבוצת יורוליג. הרגשנו את המתח הזה אצל השחקנים שלנו. לא שמרנו בצורה שאנחנו בדרך כלל שומרים, לא היינו מספיק אגרסיביים, מכבי ניצחו בצדק. התמונה הרחבה שלנו זה שהמאמץ העיקרי באירופה, אם בנט לא היה משחק את המשחק הזה, זה אומר ששבועיים הוא לא משחק. הרגשנו ביטחון עם גייטס, ורצינו לשחק בהרכבים גבוהים יותר. בדיעבד יכול להיות שהיינו צריכים לרשום את מייקר, בשורה התחתונה אני לא מתחרט, ההחלטה הייתה רציונלית עם היגיון מאחוריה".

על המשך הדרך: "אני לא עוסק בחששות, אני מנסה להתעסק ברציונל, באיך לעשות את הקבוצה יותר טובה, יש דברים שאין לנו שליטה עליהם. צריכים להתייחס לזה כמשחק כדורסל מקצועני וככה נתייחס אליו. אנחנו צריכים למצוא דרכים לעזור אחד לשני כדי לעשות דברים יותר טוב. עשינו פעולות יותר טוב שבאו מהשטף. זאת האמת כרגע, זה מה שיש לנו, יש איכויות מסוימות שאפשר להשתמש בהם יותר. זאת הסיטואציה, ננסה לנצח אותה. להתלונן ולבכות זה רחמים עצמיים שאין להם מקום".

משחקי יום ראשון בליגת העל:

הפועל אילת - הפועל באר שבע (18:00)
הפועל חולון - הפועל גלבוע/גליל (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully