וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: חולון רוצה להישאר מושלמת נגד גלבוע המפתיעה

23.10.2021 / 15:00

המחזור השלישי: הסגולים מגיעים כפייבוריטים למפגש עם הקבוצה שהדהימה את מכבי תל אביב במחזור הקודם (19:30). הפועל אילת רוצה להימנע מהפסד שלישי ברציפות נגד הפועל באר שבע (18:00)

המחזור השלישי בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים. הפועל חולון, אחת משלוש קבוצות ערב המחזור שעדיין לא הפסידה, תארח את המפתיעה הגדולה של המחזור השני, הפועל גלבוע/גליל. הפועל אילת הקצרה תקווה לשוב למסלול הניצחונות במשחק ביתי נגד הפועל באר שבע.

שחקן הפועל חולון רפי מנקו. ליגת האלופות, אתר רשמי
הריצה של חולון תימשך? רפי מנקו/אתר רשמי, ליגת האלופות

הפועל חולון - הפועל גלבוע/גליל (19:30)

הנתונים: גלבוע/גליל ניצחה את הפועל חולון בשלושה מחמשת המשחקים ביניהן בזירה המקומית (ליגה+פלייאוף) בעונה שעברה, והפסידה לסגולים בחצי גמר הליגה הבלקנית. לפני העונה שעברה, חולון עמדה על רצף מרשים של 9 ניצחונות ליגה ב-10 משחקים נגד גלבוע. מאז הצטרף להפועל חולון באמצע העונה שעברה עומד ניב משגב על 15 שלשות בליגה מ-24 ניסיונות. 20 איבודים רשמה גלבוע/גליל במחזור הראשון כשהפסידה לבאר שבע, כשרק קבוצה אחת איבדה יותר במשחק העונה. במחזור השני ניצחה את מכבי תל אביב ואיבדה רק 4 כדורים, הכי מעט העונה בליגה.

במרכז ההתמודדות: סשה קיליה ג'ונס. הסנטר של גלבוע מוכיח מתחילת העונה כי מדובר באחד משחקני הפנים הטובים והיעילים בליגה. נגד חולון הקשוחה מחכה לו מבחן מעניין מאוד.

בכמה מילים: חולון זכתה למנוחה השבוע אחרי שהמשחק שלה נגד דרושפאקה נדחה בגלל קורונה אצל הטורקים. הסגולים בינתיים מושלמים בליגה ובאירופה, ומגיעים כפייבוריטים ברורים כשמעל כולם מתחילת העונה ג'ו רגלנד, רפי מנקו וכריס ג'ונסון. גלבוע תחפש הפתעה גדולה בחולון אחרי שבוע חיובי מבחינתה שהחל בניצחון סנסציוני על מכבי תל אביב והמשיך עם הפסד דרמטי נגד סראגוסה הספרדית באירופה. גלבוע שחררה השבוע את ג'ו צ'ילי שנפצע וצפויה להביא זר בתקופה הקרובה.

שחקן הפועל אילת בריון אלן. דני מרון
מוביל את רשימת הקלעים בליגה. בריון אלן/דני מרון

הפועל אילת - הפועל באר שבע (18:00)

הנתונים: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל אילת בארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות, וגברה עליה במשחק האימון הראשון העונה. בריון אלן שיחק עד כה 36.5 דקות בממוצע למשחק, הכי הרבה בליגה, קלע 22.5 נקודות למשחק, הכי הרבה בליגה, ורשם 26.5 נקודות מדד בממוצע, שני בליגה. עמית זיס שיחק 31.5 דקות בממוצע למשחק, שני מבין הישראלים בליגה, והרים 6 שלשות למשחק, כשרק נועם דוברת (7 שלשות) וטראוויס ווריק חברו לקבוצה (6.5 שלשות למשחק) מקדימים אותו בקטגוריה זו.

במרכז ההתמודדות: בריון אלן. הכוכב הגדול של אילת מתחילת העונה סוחב את הקבוצה בשני משחקים בשבוע וברוטציה קצרה. באר שבע העמוקה יותר תנסה להקשות עליו.

בכמה מילים: הסגל הקצר נתן את אותותיו השבוע בהפועל אילת שהפסידה בליגה ובאירופה עם נפילה ברבע האחרון. הדרומיים חסרים עדיין זר כשכריסטיאן דוליטל עוד לא הגיע וונגליס מנדזאריס רחוק מלהרשים, וביחד עם הפציעה שמקשה על רומלו וויט ובן קרטר שגמר את העונה מצבה לא טוב. בבאר שבע יכריזו בערב מי יהיה הזר שלא יתלבש להתמודדות ויקוו להראות טוב בהרבה מההפסד לירושלים.

בשני:

19:00: בני הרצליה - הפועל חיפה

20:30: הפועל תל אביב - מכבי ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully