וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה חילצה 2:2 מול מאיורקה, ויאריאל עם עוד הפסד

העולה הייתה בדרך הבטוחה לניצחון ראשון במסטאייה בדיוק אחרי 11 שנים, אבל גדש (93) וגאיה בחצי מספרת (98) הצילו נקודה. הצןללת הצהובה הפסידה 2:1 לבילבאו

המחזור ה-10 בליגה הספרדית נפתח בשישי עם המשחק בו אוסאסונה סיימה ב-1:1 דרמטי עם גרנאדה. דרמה גדולה עוד יותר הייתה היום (שבת) כאשר ולנסיה כבשה פעמיים בתוך תוספת הזמן וחילצה 2:2 ביתי מול מאיורקה. העולה החדשה אספניול נעצרה במשחק חוץ אצל אלצ'ה שהסתיים ב-2:2. אתלטיק בילבאו גברה 1:2 על ויאריאל.

חוסה גאיה שחקן ולנסיה חוגג שער. Alex Caparros, GettyImages
שער פנטסטי בתוספת של התוספת. חוסה גאיה/GettyImages, Alex Caparros

ולנסיה - מאיורקה 2:2

בדיוק לפני 11 שנה, ב-23 באוקטובר 2010, דודו אוואט חגג עם מאיורקה ניצחון 1:2 במסטאייה מצמד של צ'ורי קסטרו. מאז זה לא קרה שוב (היו אמנם רק עוד שלושה מפגשים) וגם יתרון 0:2 לא הספיק לה היום. אנחל בן ה-34 כבש אחרי בישול נהדר של לי קאנג-אין בדקה ה-32 ובחלוף שש דקות הגיע שער עצמי של מוקטר דיאקבי. לי הקוריאני הורחק בצהוב שני בדקה ה-56 ונתן פתח לתקווה לקבוצה שוויתרה עליו בקיץ. זה כבר נראה אבוד עם הכניסה לתוספת הזמן, אבל בדקה ה-93 גונסאלו גדש צימק בעזרת הסטה של שחקן הגנה ובדקה השמינית של התוספת חוסה גאיה קבע שוויון סופר-דרמטי בחצי מספרת. שבוע אחרי שהפסידה לריאל סוסיאדד בדקה ה-90, עוד כאב לב למאיורקה.

שחקן גרנאדה אנחל מונטורו חוגג. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
פספוס של הפתעת העונה. גרנאדה חוגגת את השוויון הדרמטי/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אוסאסונה - גרנאדה 1:1

פספוס גדול של הפתעת העונה. אוסאסונה הגיעה למשחק עם רצף של שלושה ניצחונות והייתה במרחק נגיעה מהרביעי שהיה מעניק לה מספר נקודות זהה לריאל סוסיאדד במקום הראשון בטבלה, אבל ספגה בתוספת הזמן ונותרה במקום השני, עם שתי נקודות פחות מהמוליכה. צ'ימי אבילה נתן לאוסאסונה את היתרון בדקה ה-45 ובהמשך הקבוצה מחבל פמפלונה שלטה והייתה יכולה להכפיל, אבל החמיצה ונענשה בדקה ה-90 על ידי אנחל מונטורו. כעת גרנאדה עם שתי נקודות מעל הקו האדום.

שחקן אתלטיק בילבאו איקר מוניאין. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
בילבאו עם ניצחון שני ברציפות. מוניאין חוגג/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אתלטיק בילבאו - ויאריאל 1:2

הבאסקים עם ניצחון שני ברציפות והם מטפסים על המקום השביעי בטבלה. הצוללת הצהובה לעומת זאת, ממשיכה בפתיחת העונה הלא יציבה שלה ורושמת הפסד ליגה שני ברציפות, דווקא לאחר הרביעייה לרשתה של יאנג בויז בליגת האלופות. ראול גרסיה כבש ראשון לזכות בילבאו דקה ה-14, אך פרנסיס קונקלין השווה עבור ויאריאל בדקה ה-32. בדקה ה-77 קיבלה המארחת פנדל אותו של איקר מוניאין פנימה. בילבאו זכתה לפנדל נוסף, אך אלכס ברנגר ניגש הפעם לביצוע הבעיטה והחמיץ, אך זה לא מנע מבילבאו את הניצחון.

תוצאות נוספות:

קאדיס - אלאבס 2:0
לאלאבס: חוסלו (6, 90+1)

אלצ'ה - אספניול 2:2
לאלצ'ה: לוקאס בויה (23), דריו בנדטו (84). לאספניול: מאנו מורלאנס (51), ראול דה תומאס (52).

ביום ראשון יתקיימו יתר משחקי המחזור, כאשר במוקד יעמוד הקלאסיקו הגדול בין ברצונה לבין ריאל מדריד (17:15). במשחק מסקרן נוסף תארח האלופה אתלטיקו מדריד את המוליכה ריאל סוסיאדד (22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully