וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובונג אקפאי: "מכבי חיפה קבוצה איכותית, אבל חסרת ניסיון"

הניגרי שבעברו שיחק בקבוצה וכעת יתמודד מולה עם סלביה פראג בקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט4), התראיין לפני ההמראה לישראל: "מקום שהוא קצת כמו בית בשבילי"

בעוד יומיים יוכלו אוהדי הפועל באר שבע לציין שנה שלמה לניצחון הגדול 0:3 על סלביה פראג בליגה האירופית, אבל האם גם אוהדי מכבי חיפה יזכו לחגוג על חשבון אלופת צ'כיה? מחר (חמישי, 19:45 בספורט4) הצ'כים שוב יעלו על הדשא בישראל, הפעם באצטדיון בחיפה, בתקווה להשכיח את השלישייה שספגו בבירת הנגב ולשוב לביתם עם שלוש נקודות יקרות במחזור השלישי בקונפרנס ליג.

"אנחנו לא רוצים שזה יקרה לנו שוב ויודעים שהכל תלוי בנו, כמו בכל משחק", הצהירו בסלביה פראג לפני ההמראה לישראל. אלופת צ'כיה ניצחה בסוף השבוע 1:3 את סלובן ליברץ וקטעה רצף של שני הפסדים ועל כך אמר עוזר המאמן: "זה לא היה משחק מושלם שלנו, אבל אנחנו מקווים שהוא ידחוף אותנו, יעזור לנו להרים את הראש ושנשחק טוב יותר בכל משחק".

אובונג אקפאי, קשר ניגרי. מכבי חיפה, אתר רשמי
לפני חמש שנים הוא עוד לבש ירוק. אקפאי/אתר רשמי, מכבי חיפה

"כבר ביקרנו בישראל מספר פעמים והיה בסדר גמור, להוציא את המשחק בבאר שבע", המשיך זדנק הוסטצקי, "ואנחנו לא רוצים שתחזור על עצמה תוצאה כזו. האווירה במשחקים בחיפה נהדרת ויש שם אצטדיון נהדר, אבל אנחנו מגיעים כדי לנצח. זה משחק מאוד חשווב".

שחקן נוסף שהתראיין הוא הניגרי אובונג אקפאי, שלפני חמש שנים וחצי חתם במכבי חיפה וכעת שב לכרמל יחד עם סלביה פראג. "מכבי חיפה קבוצה איכותית, אבל לדעתי חסרת ניסיון. אני מצפה למפגש הזה ואולי גם אפגוש מספר חברים מהעבר. אני שמח לחזור לחיפה, זה קצת כמו בית בשבילי, אבל כמובן שארצה לנצח - חגגתי יום הולדת השבוע וניצחון יהיה מתנה נפלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully