וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 קבוצות, לישראל תהיה נציגה במוקדמות: הסופר ליג קמה לתחייה

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 22:29

בגרמניה פורסם כי בית הדין לצדק של האיחוד האירופי צפוי לפסוק לטובת הקמת הליגה ונגד אופ"א, אך מתוכננים שינויים מהותיים ובראשם שלאף מועדון לא יהיה מקום מובטח

חשבתם שרעיון הקמת "סופר ליג" נגוז? תחשבו שוב. במגזין הגרמני "Wirtschaftswoche" דווח הערב (שלישי) שהפרויקט "חי יותר מתמיד, אפילו יותר מאשר באפריל כאשר הוכרז על השקתו".

בהתאם לדיווח במגזין הנחשב, מסמכים שהגיעו למערכת איששו כי הקרבות מול אופ"א צפויים להסתים בניצחון מוחץ של ראשי הסופר ליג. יתרה מכך, אחרי שבית המשפט מדריד פסק כי על אופ"א להסיר את כל הסנקציות נגד מייסדי הליגה והמועדונים שהם עומדים בראשם. דווח כי גם בית הדין לצדק של האיחוד האירופי צפוי לפסוק בקרוב לטובת הסופר ליג בקרב נגד אופ"א.

סופר ליג. דורון שיינר, עיבוד תמונה
כעת לאף אחת לא יהיה מקום מובטח. 12 מקימות הסופר ליג/עיבוד תמונה, דורון שיינר

למרות כל האמור לעיל, בניגוד לתוכנית המקורית שעליה הוכרז לפני כחצי שנה, צפויים מספר שינויים בפורמט ואלו המשמעותיים שבהם: אף מועדון לא יהיה חבר קבוע בליגה והמשתתפות ייקבעו בהתאם לתוצאות בליגות המקומיות, במפעל ישתתפו 20 קבוצות ובשלב המוקדמות תינתן הזדמנות לכל הליגות באירופה לשלוח נציגה, משמע שגם לישראל, וכן פורסם כי מספר המשחקים בכל עונה יהיה נמוך לעומת התכנון המקורי ושבמקביל גם תוקם ליגה נוספת שתכלול גם כן 20 קבוצות, בדומה למצב הקיים עם ליגת האלופות והליגה האירופית, תחרויות אופ"א.

עוד לפי הדיווח, ראשי הסופר ליג יודיעו על "הפתעות נוספות" לאחר שבית המשפט יכריע בסאגה, פסיקה שככל הנראה תאפשר את הקמת המפעל החדש למורת רוחה של אופ"א.

  • עוד באותו נושא:
  • הסופר ליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully