וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי שבה לנצח בליגת האלופות עם חמישייה גדולה

לאחר ההפסד לפריז סן ז'רמן, החבורה של גווארדיולה מחצה 1:5 את קלאב ברוז' האומללה. קאנסלו, מחרז (צמד), ווקר ופאלמר כבש לאלופת אנגליה, ונאקן רק צימק לבלגים. ספורטינג ליסבון הביסה 1:4 בחוץ את בשיקטאש

המחזור השלישי בבתים א'-ד' נפתח הערב (שלישי) עם שני המשחקים המוקדמים. מנצ'סטר סיטי הביסה 1:5 בחוץ את קלאב ברוז' ועלתה זמנית למקום הראשון בבית א', עד שפריז סן ז'רמן תשחק. בבית ג' בשיקטאש הובסה 4:1 בביתה על ידי ספורטינג ליסבון.

שחקן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר. Julian Finney, GettyImages
כבש את שערו הראשון אי פעם בליגת האלופות בחגיגה של סיטי. ווקר/GettyImages, Julian Finney

בית א'

קלאב ברוז' - מנצ'סטר סיטי 5:1

אלופת אנגליה הגיעה למשחק החוץ בבלגיה כשהיא מפגרת בנקודה אחרי המארחת. הבדלי הכוחות בין שתי הקבוצות היו ברורים כבר מהפתיחה, כאשר מנצ'סטר סיטי הפעילה לחץ והכדורים שרקו ברחבה של ברוז'. בדקה ה-30 שלח פיל פודן כדור עומק נהדר לעבר המגן ז'ואאו קאנסלו, שעצר על החזה וגלגל את הראשון של האורחת, שהספיקה לכבוש את השני שתי דקות לפני ההפסקה כאשר מחרז דייק מהנקודה הלבנה לאחר הכשלה ברחבה על דה בראונה.

במחצית השנייה בישל הבלגי לקייל ווקר את שערו הראשון אי פעם בליגת האלופות (53) כאשר המחליפים ראחים סטרלינג ניפקו את השער הרביעי שתי דקות לאחר שנכנסו, כשהראשון בישל לשני את ה-0:4. האנס ונאקן צימק עבור הבלגים, מחרז השלים צמד, והאנגלים עולים זמנית לפסגת הבית.

דקה 30: גול! מנצ'סטר סיטי עולה ל-0:1. פיל פודן שלח כדור עומק נפלא לז'ואאו קאנסלו, שעצר על החזה וגלגל בין רגליו של השוער את שער היתרון של האורחת.

דקה 43: גול! מנצ'סטר סיטי עולה ל-0:2. דה בראונה הוכשל ברחבה והשופט הורה על הנקודה הלבנה. ריאד מחרז ניגש לביצוע הבעיטה ושלח אותה פנימה.

דקה 53: גול! מנצ'סטר סיטי עולה ל-0:3. קווין דה בראונה מצא ברחבה את קייל ווקר, והמגן כבש את שערו הראשון אי פעם בליגת האלופות.

דקה 67: גול! מנצ'סטר סיטי עולה ל-0:4. ראחים סטרליג המחליף שנכנס שתי דקות לפני כן בישל לקול פאלמר שנכנס יחד איתו את הרביעי של האורחת.

דקה 81: גול! ברוז' מצמקת ל-4:1. התקפה נאה של הבלגים הסתיימה בשער של האנס ונאקן.

דקה 84: גול! מנצ'סטר סיטי עולה ל-1:5. ריאד מחרז השלים צמד לאחר שנשלח בכדור עומק וכבש את החמישי של האורחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני ספורטינג ליסבון חוגגים. רויטרס
ניצחון ראשון העונה בשלב הבתים. שחקני ספורטינג חוגגים/רויטרס

בית ג'

בשיקטאש - ספורטינג ליסבון 4:1

שתי הקבוצות הגיעו ללא נקודות למפגש באיסטנבול, והפורטוגלים יצאו עם ידם על העליונה והשיגו את ניצחונם הראשון. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-15 לאחר נגיחה של הקפטן סבסטיאן קואטס. בדקה ה-24 הטורקים השוו מנגיחה של קייל לרין, אך קואטס נגח את שערו השני שלוש דקות לאחר מכן והחזיר את היתרון לפורטוגלים. ספורטינג קיבלה פנדל בדקה ה-44 ותרגמה אותו ל-1:3, שהוריד אותה ביתרון נוח להפסקה.

בדקה ה-89 פאוליניו סגר עניין עבור האורחת מפורטוגל כשזיהה את שוער בשיקטאש עומד מעט מחוץ לשערו וסובב מעליו כדור נפלא שחדר פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

דקה 15: גול! ספורטינג עולה ל-0:1. נגיחה אחת של איגנסיו לאחר קרן הגיעה לעבר הקפטן סבסטיאן קואטס שנגח מקרוב את שער היתרון של האורחת.

דקה 24: גול! בשיקטאש משווה ל-1:1. קייל לרין עלה נהדר לכדור נייח ונגח את שער השוויון של הטורקים.

דקה 27: גול! ספורטינג עולה ל-1:2: שוב האורחת עם שתי נגיחות ברחבה לאחר קרן, ושוב קואטס נגח פנימה מקרוב.

דקה 44: גול! ספורטינג עולה ל-1:3: דומגוי וידה ביצע עבירה ברחבה, וראה את היריבה זוכה לפנדל. פאבלו סראביה ניגש לביצוע הבעיטה ושלח אותה פנימה.

דקה 89: גול! ספורטינג עולה ל-1:4. פאוליניו זיהה את השוער מחוץ לשער וסובב כדור נפלא שעלה מעליו ונחת פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully