וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מרסון: "רונאלדו לא עושה כלום בהתקפה, רק עומד ומחכה"

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 17:44

כדורגלן העבר תקף את מנצ'סטר יונייטד וסולשיאר: "המאמן צריך להתאים אותו לשיטה. אני בכלל לא בטוח שהוא רצה אותו"

כדורגלן העבר פול מרסון כתב טור ב"סקיי" בו תקף את ההחתמה של כריסטיאנו רונאלדו במנצ'סטר יונייטד, או יותר נכון: תהה לגביה.

"מנצ'סטר יונייטד היא לא קבוצה, צר לי", כתב מרסון, "זו חבורה של אינדיבידואלים שמשחקים את המשחק שלהם עצמם כמו ומתי שזה מתאים להם. מה שחשוב לגבי השחקנים הטובים ביותר בעולם זו השאלה האם הם מסוגלים לספק תצוגה טובה ביחד. מנצ'סטר יונייטד הנוכחית לא נראית כמי שמסוגלת לנצח ביחד. היא לא עובדת כקבוצה. לא אכפת לי אם יש לך את 11 השחקנים הכי טובים שאי פעם שיחקו, לא תזכה בכלום בלי תכנית.

"בסופו של דבר הכול מגיע אל המאמן. אולה גונאר סולשיאר לא יודע מה הקבוצה הטובה ביותר שלו וזה מדאיג. יש חוסר עקביות טקטית. אין תבניות התקפיות, אין שיטה עקבית, כמו אלה שאנחנו רואים ממנצ'סטר סיטי או ליברפול. אתה די מופתע כשאתה רואה את יונייטד כובשת, זה כאילו מגיע משום מקום".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. Visionhaus, GettyImages
"לא מאשים את רונאלדו, זו האחריות של המאמן". רונאלדו/GettyImages, Visionhaus

על רונאלדו כתב מרסון: "הוא לא עושה כלום בהתקפה, רק עומד ומחכה כי הוא לא יכול לעבור שחקנים יותר. שחקני ההתקפה של יונייטד מבוהלים, הם נותנים את הכדור לרונאלדו ומקווים שהוא יעשה משהו. הוא צריך לקבל תפקיד חופשי בהתקפה ואז שרשפורד וגרינווד יפתחו לו שטחים. אבל אם אתה משבץ אותו כחלוץ, אתה צריך להבין שהוא לא ירוץ מאחורי קו ההגנה.

"אני לא מאשים את רונאלדו, זו האחריות של המאמן לאמץ שיטה שתעזור לו במשחק. רונאלדו גדול, אבל הוא לא מקבל מספיק שירות. ג'יידון סאנצ'ו לא מוסר כדורי רוחב, גרינווד רוצה להיכנס ולבעוט, ברונו פרננדש ופול פוגבה רוצים להסתובב בקירו ורונאלדו לא מקבל את הכדור באזור בו הוא צריך לקבל אותו".

מרסון המשיך: "מנצ'סטר יונייטד הביאה את כל השחקנים האלה ואתה מגרד בראש כדי להבין אם סולשיאר יודע איפה הוא משבץ אותם. עד היום אני לא מבין את ההחתמה של רונאלדו. עם יד על הלב, מנצ'סטר יונייטד הייתה הולכת עליו אם מנצ'סטר סיטי לא הייתה בתמונה? האם רונאלדו בכלל היה הולך לסיטי או שהוא רק השתמש בזה כדי לחזור ליונייטד? אני לא משוכנע ב-100% שסולשיאר רצה את רונאלדו. אולי אני טועה, אבל ההחלטה שלו להשאיר אותו בחוץ נגד אברטון אמרה לי את כל מה שהייתי צריך לדעת. אני חושב שסולשיאר ראה הזדמנות לנצח בלי רונאלדו ולהמשיך משם, אבל יונייטד לא ניצחה וכולם התעצבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully