וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה לגיבוי: אולה גונאר סולשיאר לא יפוטר ממנצ'סטר יונייטד

למרות ה-4:2 בלסטר, באנגלים מדווחים פה אחד על כך שהמאמן זוכה לקרדיט נרחב מראשי המועדון. רשפורד שחזר וכבש: "היכולת לא טובה", פוגבה: "לא מצאנו את הבעיה"

צפו בתקציר ההפסד של מנצ'סטר יונייטד בלסטר

תקציר: לסטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:4/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד הושפלה אתמול (שבת) בלסטר כשנכנעה 4:2 ורשמה מחזור שלישי ברציפות ללא ניצחון, תוצאה שנראה היה שתערער עד מאוד את מעמדו של המאמן אולה גונאר סולשיאר, אבל בפועל המצב שונה.

לפי "האתלטיק", סולשיאר לא יפוטר חרף ההפסד הכואב ועדיין זוכה לקרדיט נרחב מראשי המועדון. מנצ'סטר יונייטד השקיעה הקיץ כ-150 מיליון יורו על שחקני הרכש כריסטיאנו רונאלדו, ג'יידון סאנצ'ו ורפאל וראן, אבל פתיחת העונה הטובה נשכחה כלא הייתה וגם בליגת האלופות היא הפסידה ליאנג בויז בשווייץ ואת ויאריאל במחזור הקודם ניצחה באולד טראפורד משער בתוספת הזמן.

אולה גונאר סולשיאר, מאמן מנצ'סטר יונייטד. Alex Pantlin, GettyImages
אולה גונאר סולשיאר, מאמן מנצ'סטר יונייטד/GettyImages, Alex Pantlin

השדים האדומים לקראת רצף משחקים לא פשוט בליגה, כשבתשעת המחזורים הבאים יפגשו בין השאר את ליברפול, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, טוטנהאם וארסנל, תקופה שבהחלט עלולה להוביל לזעזוע בתיאטרון החלומות.

סולשיאר, שמוביל את הקבוצה מאז מונה למאמן זמני בדצמבר 2018, חתם רק בקיץ האחרון על הארכת חוזה עד 2024 עם אופציה לשנה נוספת: "אנחנו לא בתקופה טובה ואיבדנו יותר מדי נקודות, אם ספגנו ארבעה שערים אז כנראה שעשיתי טעויות. אני לא מתרץ, אבל גם היו חסרים לנו שחקנים כמו פרד ואדינסון קבאני. אם דויד דה חאה היה השחקן הטוב ביותר ועדיין ספגנו ארבעה שערים, זה אומר הכל", אמר המאמן בסיום.

מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Alex Pantling, GettyImages
נקודת האור, אם אפשר לומר זאת. מרכוס רשפורד/GettyImages, Alex Pantling

פול פוגבה הוסיף לדברי המאמן: "עדיין לא מצאנו את הבעיה שאנחנו צריכים לתקן. אנחנו צריכים להיות יותר בוגרים לדעתי במשחק שלנו. הגיע לנו להפסיד".

נקודת האור, אם אפשר לומר שהייתה כזו, היא חזרתו של מרכוס רשפורד. הווינגר הצעיר עלה במחצית השנייה אחרי שהתאושש מניתוח בכתף ובמהרה מצא את הרשת במשחקו הראשון העונה. "זו לא התוצאה שרצינו. אני שמח שכבשתי, אבל היכולת פשוט לא הייתה טובה מספיק. זה מרגיש נהדר לחזור וציפיתי להבקיע, אבל מעכשיו כל העיניים על המשחק ביום רביעי נגד אטאלנטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully