וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין תכנון, אין סגנון": אוהדי מנצ'סטר יונייטד מאסו בסולשיאר

השדים האדומים נגד המאמן אחרי ה-4:2 בלסטר: "צריך ללכת עכשיו, היינו פחות טובים מול קבוצה שפגשנו". הנורבגי: "צריכים להשתפר מבחינת הריכוז"

צפו בתקציר ה-2:4 של לסטר

תקציר: לסטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:4/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד צברה נקודה אחת בלבד בשלושת המחזורים האחרונים, והיום (שבת) אחרי שהפסידה 4:2 ללסטר היא ראתה כיצד הפער מהמוליכה צ'לסי גדל לחמש נקודות. הלחץ על אולה גונאר סולשיאר גובר, לנדמה שאוהדי השדים האדומים כבר מאסו בנורבגי שרשם קריירה אגדית במועדון כשחקן, אך פחות כמאמן.

"סולשיאר צריך ללכת עכשיו", קראו האוהדים, "הקבוצה הייתה פחות טובה מכל הקבוצות שפגשה, לא משנה באיזה רמה היריבה. זה מגוחך, אין תכנית, אין סגנון, רק זורקים למגרש כמה שחקנים מהטופ העולמי ומקווים להברקה של אחד מהם".

מה שסולשיאר כן יכול לזקוף בזכותו בקדנציה שלו אצל האדומים הוא הרצף הנהדר של שלושים משחקי חוץ ללא הפסד בליגה. לצערו, גם הרצף הזה נקטע, והקבוצה נכנעה מחוץ לאולד טראפורד לראשונה מאז הפסידה 2:0 לליברפול בינואר 2020. בנוסף, זו הפעם הראשונה מאז אפריל 2019 שיונייטד סופגת ארבעה שערים בחוץ, אז היא הובסה 4:0 בידי אברטון.

שחקן מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר, לפני שחקן לסטר סיטי קלצ'י איהנאצ'ו. רויטרס
גם הוא תחת ביקורת. מגווייר/רויטרס

פרט לנורבגי, מי שגם כן ספג ביקורות הוא הקפטן הארי מגווייר. הבלם שחזר מפציעה ופגש את האקסית שגה בהגנה והוביל לשער השוויון של השועלים. עם זאת, סולשיאר הגן על הבלם והסביר מדוע בחר להציבו בהרכב: "אני החלטתי לתת לו לשחק. הוא עבד מאוד קשה בזמן השיקום והוא היה נראה מוכן. הוא התאמן איתנו ונראה חד".

"הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו, קפטן, מנהיג", הסביר סולשיאר, "רצינו להחזיר אותו הכי מהר שאפשר כי הוא כל כך חשוב לדרך בה אנחנו משחקים. אולי הוא היה זקוק למחצית הראשונה כדי 'להתניע' אבל אני חושב שהוא השתפר לאורך המשחק".

לגבי ההפסד עצמו אמר סולשיאר: "לא הגיעו לנו נקודות. התחלנו טוב, מייסון גרינווד הראה את האיכויות שלו, אבל כל השערים היו מאכזבים בצורה שספגנו אותם. כשסופגים שני שערים ממצבים נייחים לא צריך להאשים שחקן ספציפי, אבל כולנו צריכים להשתפר מבחינת הריכוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully