וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון להכשיר את אלמוג כהן למכבי חיפה, יניב מזרחי בתמונת ההרכב

19.10.2021 / 8:42

אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב, מכבי נתניה תנסה להפתיע את האלופה ביום שני. בקבוצה מקווים שהקפטן יהיה כשיר לאור הפציעה של שיר צדק וההרחקה של רז שלמה. צפי ל-2,000 אוהדים בצהוב שחור

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:4/ספורט 1

אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב במחזור הקודם, במכבי נתניה מתכוננים למשחק גדול נוסף במחזור הקרוב: נגד מכבי חיפה האלופה. בקבוצה ינסו להכשיר במהלך הימים הקרובים את הקפטן אלמוג כהן, שסובל מפציעה במפשעה.

כהן, שלא שותף מאז שהורחק בהפסד להפועל חדרה עוד לפני פגרת הנבחרת, לא נטל חלק גם בניצחון הגדול על מכבי תל אביב בגלל הפציעה, וכעת יעשו במועדון מאמץ להכשירו בשל מצוקת הבלמים בקבוצה. המשחק בחיפה ייערך ביום שני, כך שלקפטן יהיו עוד כמה ימים להתאושש. רז שלמה המורחק יחמיץ את המשחק בסמי עופר וגם שיר צדק שהוחלף בדקות הסיום נגד הצהובים בשבת, לא כשיר במאת האחוזים.

שחקן הפועל חדרה שובל גוזלן מול שחקן מכבי נתניה אלמוג כהן. ברני ארדוב
יקווה להיות כשיר למשחק הגדול בחיפה. אלמוג כהן/ברני ארדוב

המאמן בני לם, שרשם בכורה מוצלחת מאוד על הקווים וינסה להמשיך במומנטום גם מול האלופה, שוחח עם שחקניו וביקש לשמור על אותה רצינות ומחוייבות שהפגינו בניצחון האחרון. שלושת המחליפים - עומרי גנדלמן, כארם ג'אבר וכובש שער המספרת יניב מזרחי, נמצאים חזק בתמונת ההרכב, לאחר שהרשימו מאוד במחצית השנייה נגד הצהובים.

אוהדי הקבוצה, שיתמקמו ביציע הדרומי בסמי עופר, כבר הביעו עניין גדול במשחק ברשתות החברתיות ובנתניה מקווים שלפחות 2,000 אוהדים ואולי אף יותר, יגיעו לתמוך בצהובים-שחורים.

מכבי נתניה תעמוד השבוע לדין בפעם השלישית העונה, זאת לאחר שישה מחזורים בלבד. היהלומים סיפרו כי בניגוד לשני המקרים הקודמים, אז בית הדין פסק כנגד המועדון וחייב אותו בקנסות משמעותיים ועונשי משחקי רדיוס על תנאי, הפעם האוהדים שעברו עבירות פליליות יישאו בכל העלויות הקשורות להעמדה בדין ולפסיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully