וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה לא לחץ יד, יורגן קלופ: "אני לא אוהב את זה"

המתיחות בין המאמנים נמשכה גם לאחר ה-2:3 של ליברפול במדריד, סימאונה: "להם יש תרבות אחרת, אני לא שותף לה". אליסון: "לא קל כשהם מחנים את האוטובוס". אתלטיקו נגד השופט

המתיחות בין דייגו סימאונה ליורגן קלופ נמשכה גם לאחר המשחק הערב (שלישי) בו ליברפול ניצחה 2:3 בחוץ את אתלטיקו מדריד ונותרה מושלמת בבית ב' של ליגת האלופות. "אני לא מת על הסגנון של אתלטיקו, אבל מכבד אותם", אמר קלופ במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, וכאשר סימאונה נשאל על כך לאחר מכן הוא הגיב בשתיקה רועמת.

לאחר ההפסד, סימאונה "ייבש" את קלופ ולא לחץ את ידו. מאמן ליברפול לא אהב את הגישה של יריבו, סימן תנועת סירוב עם האצבע ומלמל: "אני לא אוהב את זה".

לאחר המשחק כבר נשמע אחרת ואמר: "רציתי ללחוץ את ידו, אבל הוא ירד בריצה. אני לא חושב שהוא עשה משהו לא בסדר. אני בטוח שבפעם הבאה שנתראה אנחנו נלחץ ידיים".

סימאונה התייחס גם הוא לנושא: "אני בדרך כלל לא נשאר לברך אחרי משחקים. אני לא אוהב את זה ולא חושב שזה בריא כי תמיד יש צד לא מרוצה. להם יש תרבות אחרת, אני לא שותף לה. אם אראה את קלופ עכשיו, אין לי בעיה להגיד לו שלום".

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם אנדי רוברטסון. רויטרס
יורגן קלופ עם אנדי רוברטסון בסיום/רויטרס

השוער אליסון החמיא למאמנו: "קלופ הוא מאסטר, בהפסקה הוא החזיר אותנו למשחק. לא קל לרדת מיתרון 0:2 ל-2:2, ואני שמח שהצלחנו לנצח. יש מקום לשיפור, כמובן. היינו צריכים ליצור יותר מצבים מול 10 שחקנים, אבל זה לא קל כשהם מחנים את האוטובוס".

שחקני אתלטיקו באו בטענות לשופט על ההרחקה של כובש הצמד אנטואן גריזמן וביטול הפנדל על חוסה חימנס לקראת הסיום, ועל כך אמר אליסון: "לי זה היה ברור שאין פנדל. הלכתי לשופט כדי להגיד לו את זה כי הוא לא היה בזווית מספיק טובה. ה-VAR עשה צדק. בסופו של דבר השופט החליט נכון, למרות שהופעל עליו לחץ אדיר. הוא הבין שהוא חייב לבטל את הפנדל".

פליפה, הבלם הברזילאי של אתלטיקו: "האם אני מאשים את השופט? נראה לי שכן. זה היה משחק שונה אלמלא האדום של גריזמן. והפנדל, מבחינתי זה היה ברור. אבל השופט הלך ל-VAR, הסתכל פעם אחת, הסתכל שוב, נותר בספק ובכל זאת הפך את ההחלטה נגדנו. זה קצת לא הוגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully