וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה השתווה לסנטיאנה והחמיא לוויניסוס: "הוא כוכב"

החלוץ חגג את שערו ה-290 במדי ריאל ועלה למקום הרביעי בכל הזמנים: "הייתי צריך את השער הזה". ויניסיוס הצטיין ב-0:5 ומחכה לברצלונה

חמישה ימים לפני הקלאסיקו הראשון של העונה, ריאל מדריד איפסה כוונות הערב (שלישי) עם 0:5 מוחץ מול שחטאר דונייצק, לה הפסידה פעמיים בשלב הבתים בעונה שעברה. מנור סולומון הוחלף בהפסקה בפיגור של 1:0 בלבד, וראה מהספסל את ויניסיוס מככב עם צמד ובישול לרודריגו ואת קארים בנזמה חותם בתוספת הזמן, יום לפני שנפתח המשפט שלו בפרשת הסחיטה. ריאל נצמדה לשריף בפסגת בית ד' עם שש נקודות לכל אחת, כשאחריהן אינטר עם ארבע ושחטאר עם נקודה בלבד ועדיין ללא שער.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
רביעי בדירוג כל הזמנים. קארים בנזמה/רויטרס

המספרים

* קארים בנזמה הגיע ל-290 שערים במדי ריאל מדריד והשתווה לסנטיאנה. לפניו נותרו כריסטיאנו רונאלדו (450), ראול (323) ואלפרדו די סטפנו (308).

* ויניסיוס כבש צמד תוך חמש דקות והפך לחמישי שעושה את זה בזמן כזה (או מהיר יותר) עבור ריאל בליגת האלופות, אחרי ראול, רונאלדו הברזילאי, סרחיו ראמוס וכריסטיאנו שעשה את זה שלוש פעמים.

* 12 ברזילאים פתחו במשחק בין שחטאר (8) לריאל (4) - הכי הרבה נציגים למדינה מחוץ לאירופה בתולדות ליגת האלופות.

עוד בוואלה!

ריאל מדריד הביסה את שחטאר ושבה לנצח בליגת האלופות

לכתבה המלאה
ויניסיוס (מימין) עם רודריגו שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
"יש לי עוד מספיק זמן להפוך לשחקן גדול"./רויטרס

התגובות

קארים בנזמה אמר בסיום: "עברנו משחק חשוב בצורה נהדרת. כבשנו שערים רבים ולא ספגנו. הייתי זקוק לשער הזה, אני מקווה להמשיך ככה. שחטאר קבוצה טובה, היא לחצה אותנו ברבע השעה הראשונה, אבל עמדנו בזה יפה והשתלטנו על המשחק. זה יוסיף ביטחון לכולנו. ויניסיוס צעיר, אבל הוא ראוי לכל מה שהוא עושה. הוא עוזר לנו מאוד, הוא כוכב ואני מקווה שימשיך כך עד סוף העונה".

ויניסיוס עצמו סיכם: "אני ממשיך לעבוד קשה, אני בן 21 ויש לי עוד מספיק זמן כדי להפוך לשחקן גדול. זה נורמלי שלפעמים לא אצליח, אבל מדי פעם המהלכים האלה עובדים לי. כבשתי כבר שבעה שערים העונה - יותר מבכל העונה שעברה. תמיד התמודדתי טוב עם לחץ, מה שעוזר לי מאוד זה הביטחון מצד המאמן. אנחנו אוהבים את משחקי ליגת האלופות האלה. עכשיו ננוח ונעבור להתמקד בברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully