וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה מהלל: "קשה למצוא כישרון כמו שיש לקול פאלמר"

מאמן מנצ'סטר סיטי החמיא לצעיר שכבש בבכורה שלו בליגת האלופות: "יש לו איכות מיוחדת ברחבה. הוא שחקן העתיד של המועדון"

שתי דקות בלבד היה צריך קול פאלמר כדי לכבוש את שער הבכורה שלו בליגת האלופות, בהופעה הראשונה שלו במפעל, ולגנוב את הכותרות אחרי ה-1:5 המרשים של מנצ'סטר סיטי בבלגיה מול קלאב ברוז'. הכישרון בן ה-19 ו-166 ימים הפך לשלישי הכי צעיר שמבקיע בליגת האלופות עבור מנצ'סטר סיטי, אחרי פיל פודן וקלצ'י איהנאצ'ו, והוא ה-10 הכי צעיר מבין האנגלים שכבשו במפעל.

קול פאלמר שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
"כשהכדור אצלו ברחבה, ברוב המקרים זה נגמר ברשת". קול פאלמר/רויטרס

פפ גווארדיולה הילל את פאלמר: "לקול יש איכות מיוחדת ברחבה, כישרון שקשה למצוא. כשהכדור אצלו באזורים הללו, רוב הפעמים זה נגמר ברשת. אני יודע איך לעבוד עם שחקנים צעירים, חייבים להיות רגועים וסבלניים איתו. הוא כרגע בקבוצת המילואים, אבל הוא מתאמן איתנו ועובד לפי העקרונות שלנו. אני שמח עבורו על השער. הוא יכול היה לעשות כמה פעולות טוב יותר, אבל זה נורמלי. זה יבוא עם הניסיון".

עוד הוסיף המאמן: "הוא שחקן לעתיד של מנצ'סטר סיטי. יש לנו גם את ליאם דלאפ, סם אדוזי, לוק אמבטה, רומאו לאביה - חמישה או שישה שחקנים מאוד מוכשרים תוצרת האקדמיה. אם הם ימשיכו להיות צנועים ולעבוד קשה, הם יוכלו להיות משמעותיים עבור המועדון".

על המשחק אמר פפ: "זו אחת ההופעות הכי טובות שלנו באירופה, בלי ספק. ראיתי את ברוז' במהלך פגרת הנבחרות, צפיתי בכמה משחקים שלה. אגלה לכם סוד, גם דיברתי עם וינסנט קומפני וקיבלתי ממנו קצת מידע. יכולנו להבקיע יותר, היו לנו הרבה מצבים".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"אחת ההופעות הכי טובות שלנו באירופה". פפ גווארדיולה/רויטרס

גם המגן ז'ואאו קאנסלו, כובש השער הראשון במשחק, פרגן לפאלמר: "קול הוא כישרון גדול, שחקן מיוחד. פיל פודן כבר הוכיח שהאקדמיה של מנצ'סטר סיטי עובדת. יש לנו שחקנים מבטיחים מאוד שמבטיחים לנו עוד ערבים מיוחדים בעתיד".

פיליפ קלמון, מאמנה של קלאב ברוז', החמיא לאלופת אנגליה: "זו קבוצה שעל כל אצבע שאתה נותן לה, היא לוקחת לך את כל היד. זו האיכות שיש לקבוצה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully