וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרגון בין אמבפה למסי מעודד את פוצ'טינו: "קל מאוד לכבוש ככה"

הצרפתי הסביר מדוע ויתר על הפנדל לארגנטינאי ב-2:3 על לייפציג, אך גם ביקר את היכולת של חבריו. המאמן מודה: עדיין מחפש שיטה

שביעות רצון וחיוכים רבים נרשמו על ספסל פריז סן ז'רמן אמש (שלישי) לאחר שהשחקנים של מאוריסיו פוצ'טינו השיגו 2:3 קשה ודרמטי על ר.ב. לייפציג בשלב הבתים של ליגת האלופות. המארחת עלתה ליתרון מוקדם משער של קיליאן אמבפה, אך ראתה את הגרמנים כופים מהפך ועולים ל-1:2. בשלב זה אמבפה וליאונל מסי לקחו פיקוד, כאשר הצרפתי בישל לארגנטינאי את ה-2:2, וסחט פנדל אותו כבש מסי בדרך ל-2:3 גדול, כשגם החטאת פנדל של אמבפה בתוספת הזמן לא העיבה על השמחה המקומית.

שני כוכבי המשחק רשמו ציוני דרך מרשימים כל אחד: מסי הפך לשחקן השלישי בתולדות סגנית אלופת צרפת שכובש שלושה שערים בשלושת הופעותיו הראשונות בליגת האלופות, כאשר לפניו עשו זאת ניימאר ומאורו איקרדי. אמבפה לעומת זאת, הגיע לרף 40 השערים בהם היה מעורב לזכות קבוצתו במפעל ועשה זאת בשלוש עונות, כשהוא שני רק לרוברט לבנדובסקי, שהיה מעורב ב-43 שערים עבור באיירן מינכן בפרק זמן דומה.

התגובות

קיליאן אמבפה לא כל כך היה מרוצה מהיכולת שלו וחבריו: "נכון לעכשיו אנחנו לא משחקים כדורגל טוב, אבל אנחנו מנצחים. אפילו בשביל קבוצה כמו שלנו זה חשוב מאוד לשחק טוב כדי להשיג ניצחונות בצורה יותר רגועה". הכוכב נבחר לאיש המשחק והתייחס לסוגיית הפנדלים, לאחר שמסי כבש והוא עצמו החמיץ בתוספת הזמן: "למה נתתי לו לבעוט? זה נורמלי. הוא השחקן הכי טוב בעולם, אני מכבד אותו. הוא הגיע לכאן וזו פריבילגיה שהוא בא לשחק איתנו. היה פנדל והוא כבש. את השני הוא רצה לתת לי, התגעגעתי לכבוש".

בלם הקבוצה מרקיניוס אמר בסיום: "צריך לדעת איך להשיג ניצחונות גם במשחקים שאתה מתקשה בהם. הדבר העיקרי מבחינתנו הוא שהשגנו את הנקודות ואספנו עוד ביטחון עצמי וניסיון להמשך העונה".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
כבש 34 צמדים בקריירה בליגת האלופות. מסי/רויטרס

מאמן פ.ס.ז' מאוריסיו פוצ'טינו סיכם ואמר: "התחלנו את המשחק היטב, ואחר כך התקשינו. אני שמח שהראינו אופי. נלחמנו גם ברגעים הקשים, ונראינו די מאורגנים. הצלחנו להביא לידי ביטוי את הכישרון שלנו, וזה ישתפר עם הזמן, אין לי ספק".

פוצ'טינו מודה שהוא עדיין מחפש את שיטת המשחק האידיאלית עבור קבוצת הכוכבים שלו, ומחמיא לקיליאן אמבפה: "האיכויות שלו מושלמות למשחק מעבר, וכשיש לצידו שחקן עם יכולת מסירה כמו ליאו ומגנים שמצטרפים להתקפה, זאת דרך טובה מאוד לתקוף. אנחנו מתקדמים לאט לאט בכל מה שקשור להתקפה שלנו".

על השילוב בין מסי לאמבפה אמר פוצ'טינו: "כשקשה למצוא פתרונות, טוב שיש לנו שני שחקנים כאלה, שאפשר לסמוך עליהם. הכישרון שלהם מובן מאליו, צריך להפוך את שיתוף הפעולה שלהם לאוטומטי".

seperator

המספרים

* ליאונל מסי הפך לשחקן השלישי בהיסטוריה של פ.ס.ז' שכובש שלושה שערים בשלושת הופעותיו הראשונות בליגת האלופות. יחד איתו חולקים את הפסגה ניימאר ומאורו איקרדי.

* קיליאן אמבפה היה מעורב הערב בשערו ה-40 בליגת האלופות מאז הצטרף לפריז סן ז'רמן ב-2017/18 (22 שערים ו-18 בישולים). רק רוברט לבנדובסקי היה מעורב ביותר שערים ממנו באותו פרק זמן (43).

* ליאונל מסי הבקיע אמש את הצמד ה-34 שלו בליגת האלופות.

במחזור הבא תצא פריז סן ז'רמן למשחק חוץ מול לייפציג ותקווה להשלים ניצחון כפול על היריבה הגרמנית שיקרב אותה משמעותית לעבר שמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully