וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי: "היה כתוב שאני אבקיע את שער הניצחון. אין מתנה טובה מזו"

החלוץ חגג שער דרמטי ביום הולדתו ה-32, עוזר המאמן טועמה התגאה: "המשחק הכי טוב של הפועל תל אביב בשנים האחרונות"

צפו בתקציר המשחק

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

חגיגות גדולות בהפועל תל אביב לאחר הניצחון הדרמטי הערב (שני) 0:1 על היריבה המושבעת בית"ר ירושלים. האדומים שלטו ברוב שלבי המשחק ולא הצליחו לכבוש, עד שנגיחה של שלומי אזולאי מצאה את הרשת בדקה ה-94 והקפיצה את הקבוצה למקום הרביעי. השחקנים חגגו ממושכות על כר הדשא ורקדו אל מול האוהדים, שגם להם היה חלק פחות נעים בערב הסוער בבלומפילד.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. אריאל שלום
חגיגות עם הקהל בסיום. שחקני הפועל תל אביב/אריאל שלום

סלים טועמה, שעמד על הקווים במקום ניר קלינגר בפעם האחרונה לפני חזרת המאמן מהרחקה: "אני שמח מאוד לחזור למקום שלי כעוזר, ניר מאוד חשוב לקבוצה. אני שמח מאוד על הניצחון. כל השבוע ניר טחן לשחקנים את המוח על כל המשחקים מתחילת העונה כי פתחנו בכולם על הפנים. אני לא צריך להסביר לאף אחד כמה זה משמעותי הניצחון על בית"ר ירושלים. אני שמח שאני בצד המנצח והכי שמח בשביל הקהל".

עוזר המאמן המשיך: "רק עכשיו אני מבין כמה זה קשה לעמוד על הקווים כמאמן, אני מקווה שניר קלינגר שמח. אנחנו לא צריכים להסתנוור מהניצחון הזה כי כבר בשבת יהיה לנו משחק סופר קשה. לדעתי היום זו היה המשחק הטוב ביותר של הפועל תל אביב בשנים האחרונות, התוצאה יכולה הייתה להיות גדולה יותר, אבל אני מסתפק ב-0:1 ובשלוש הנקודות".

על איכות הקבוצה: "הפועל תל אביב מספיק טובה, ואני חושב שכולם ראו את זה היום".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם שלומי אזולאי החלוץ. אריאל שלום
"כנראה שהיה כתוב על המשחק הזה 0:1 מתוק". שלומי אזולאי חוגג/אריאל שלום

שלומי אזולאי, כובש שער הניצחון ביום הולדתו ה-32: "לא יכולתי לחשוב על מתנה יותר טובה, שמח שזה קרה במשחק כזה. שמח בשבילי שאני זה שהכרעתי את המשחק. הרבה ילדים בקהל האדום הולכים לישון מבסוטים היום. כשאתה לא בהרכב אתה יותר נינוח, כשאתה בפנים אתה יותר טעון, אבל אין הכנה מושלמת והיה כתוב שאני אהיה זה שמבקיע את שער הניצחון".

עוד הוסיף החלוץ: "אי אפשר להסביר למה חיכינו לשער, שיחקנו טוב מאוד, יכולנו להכניע הרבה לפני ולנצח בתוצאה יותר גדולה, "כנראה שהיה כתוב על המשחק הזה 0:1 מתוק. אני תמיד שם, בין אם בהרכב או ברוטציה. מבסוט מהמעמד שלי, נהנה להיות פה, יכול להיות שהשער ייתן לי יותר קרדיט. אנחנו לוקחים מהמשחק שלוש נקודות אחרי שני משחקים פחות טובים, לוקחים ביטחון, דווקא נגד קבוצה כמו בית"ר, מועדון גדול עם שחקנים טובים בהתקפה שביטלנו אותם היום. הפועל חדרה קבוצה מצוינת, נבוא עם ביטחון ונעבוד קשה כדי להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully