וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אובדן נטע לביא זו מכה קשה, אבל אנחנו סומכים על האחרים"

18.10.2021 / 18:05

במכבי חיפה לא מתכוונים לחפש מחליף ומאמינים שהתחרות הגדולה בעמדות הקישור תסייע למלא את החלל עד חזרתו של הקפטן, כשהתקווה שיוכל ליטול חלק במשחקים עוד לפני חלון ההעברות של ינואר

במכבי חיפה התאכזבו היום (שני) למשמע הבשורה על היעדרותו של נטע לביא למשך שמונה שבועות נוספים. בשלב זה האלופה לא מתכוונת לחפש שחקן בעמדת הקשר האחורי, בשל העובדה שיש כרגע שישה שחקנים בכירים המתחרים על העמדות בקישור וגם לאור ההתקדמות הגדולה של מחמוד ג'אבר.

"אובדן נטע לביא זו מכה קשה, אבל אנחנו סומכים על האחרים", אמרו במועדון. מבחינת הצוות המקצועי מדובר כמובן בחיסרון משמעותי, אבל התחושה היא שבעזרת רוטציה נכונה בין השחקנים הקיימים ניתן יהיה למלא את החלל עד לחזרתו של הקפטן, כשההערכה היא כי יוכל לשוב לפעילות עוד לפני פתיחת חלון ההעברות בינואר.

לביא הגיע היום לצילומים למרות הבשורה המאכזבת וסיפר לסביבתו שהחיים ממשיכים והוא צריך להמשיך ולעבוד. הקשר הסביר כי יש לו גם תפקיד מנהיגותי בקבוצה, חוץ מתרומתו על כר הדשא, והוא לא מתכוון להיעלם.

נטע לביא מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
תפקיד מנהיגותי גם מחוץ למגרש. נטע לביא/מאור אלקסלסי

מוקדם יותר כתב לביא בחשבון האינסטגרם שלו: "למשחק הזה פנים רבות. לצד רגעים בלתי נשכחים יש כאלו לא פשוטים שצריך לדעת להתמודד איתם, ואתמודד. הפציעה הזו מתארכת יותר מהצפוי וזה לא קל, לא אשקר. אבל כאחד שלא מוותר ונלחם, אני יודע שאחלים ואשוב טוב יותר. התקופה המאתגרת הזו מחזקת אותי יותר והרצון בוער לחזור לשחק ולעזור לחברים שלי. אוהדים יקרים, אני מקבל מכם מאות הודעות וקשה לי להגיב לכולן. תודה רבה על החיזוקים, תודה שאתם איתי ברגעים האלו, אוהב אתכם ומבטיח לחזור ולהגשים את המטרות שלנו יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully