וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי פתח תקוה מהחלק הקדמי. גיא לוזון מחפש חלוץ זר

18.10.2021 / 8:53

המלאבסים מחפשים חיזוק אחרי עוד הפסד. המאמן אופטימי: "עשינו כל מה שאני דורש מקבוצת כדורגל". אלו: "ביטלנו את באר שבע"

אכזבה גדולה במכבי פתח תקוה, שספגה אמש (ראשון) הפסד נוסף, הפעם להפועל באר שבע. אחרי שישה מחזורים, המלאבסים שהשיגו ניצחון אחד בלבד העונה, מדורגים במקום העשירי, הרבה מתחת לציפיות.

בקבוצה מתוסכלים מאוד מהתפוקה של שחקני החלק הקדמי, ששוב מתקשים לכבוש. אחרי שחרורו של החלוץ הסנגלי אבלאי אמבנג, שחתם אך הגיע לישראל עם תסבוכת משפטית הקשורה לחוזהו, המאמן גיא לוזון שמודע לבעיות בהתקפה, כבר מחפש מזה מספר שבועות חלוץ זר לחיזוק הקבוצה.

"אין ספק שאנחנו מאוכזבים", אמר לוזון בסיום המשחק. "במשך דקות ארוכות שיחקנו כדורגל ברמה מאוד גבוהה, לחצנו גבוה, הזזנו את הכדור, שלטנו בקצב המשחק, היינו אגרסיביים, עשינו כל מה שאני דורש ומאמין מקבוצת כדורגל. קיבלנו גול משום מקום ובחיים צריך לפעמים גם טיפת מזל. אם נמשיך להציג כדורגל ברמה הזאת ונמשיך להשתפר עם הכדור, אז גם התוצאות יבואו".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
דרוש גולר. לוזון מתוסכל/מאור אלקסלסי

המגן דור אלו ששיחק גם במדי היריבה מבאר שבע הוסיף: מכבי פתח תקוה זה הבית שלי, פה גדלתי. לכל קבוצה שהלכתי ולא משנה איפה, תמיד אתן את ה-100 אחוז שלי גם באימונים וגם במגרש. אני שמח שנכנסתי בצורה טובה ומצפה מעצמי גם ליותר".

המגן ניתח את המשחק ואמר: "גם מהספסל, ראיתי שבמחצית הראשונה פשוט ביטלנו את באר שבע, שזה לא דבר של מה בכך. עוד לא ראיתי העונה קבוצה שמבטלת את באר שבע בצורה כזאת. אם זה בהנעת הכדור, בשקט. לנו בספסל זה היה נראה ברמה מאוד גבוהה. וכמו שגיא אמר - אם נמשיך לשחק את הכדורגל הזה, ניקח את הנקודות".

על ההשתלבות שלו בקבוצה: "עשיתי הכנה, אולי לא ההכנה האידאלית, כי הייתי כמעט חודשיים בחוץ. כמו שאני מכיר את עצמי, הכושר אף פעם לא היה הבעיה שלי. אני אדביק את זה מהר מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully