וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק החלוצים עדיין חלודים: באריירו הפך לבאנקר של הפועל באר שבע

18.10.2021 / 6:20

הקשר סחט מחמאות אחרי שכבש עוד שער חשוב בניצחון של מוליכת הטבלה על מכבי פתח תקוה, אבל בקבוצה מודים שהיכולת לא מלהיבה ומתנחמים: "אם אנחנו מנצחים בלי גולים של רוקאביציה, אנסה ושכטר, זה בריא". ומה ההסבר של רוני לוי לחילוף שגרם לבוז?

הפועל באר שבע עברה אמש (ראשון) משוכה מאוד מאתגרת בטרנר מול מכבי פתח תקוה וחזרה להוביל את טבלת ליגת העל עם ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. כעת מלבד באר שבע, רק הפועל חדרה ללא הפסד העונה. אחרי שהקבוצה של רוני לוי ניצחה את האלופה מכבי חיפה ומחזיקת הגביע מכבי תל אביב בשני המשחקים האחרונים, זה היה מבחן לראות האם מול מכבי פתח תקוה הפחות נוצצת, תדע הקבוצה לאסוף עוד שלוש נקודות מאוד חשובות, מה שאכן עשתה, במירוץ לצמרת הגבוהה.

זה היה ניצחון שלא לווה באיכות משחק גבוהה במיוחד, אבל אחרי שני הניצחונות על מכבי חיפה ומכבי תל אביב, זה היה טבעי שתהיה ירידת מתח כלשהי שתפגע באיכות המשחק. בקבוצה הודו בסיום המשחק שאפשר וצריך לצפות לכדורגל יותר מלהיב. רוני לוי משוכנע שהפועל באר שבע תדע להביא את הכדורגל הזה בקרוב. "חסר לנו קצת שקט במשחק כדי לעשות את הדברים בצורה יותר חלקה ואיכותית", אמר המאמן שקיבל אתמול את שער הניצחון דווקא ממריאנו באריירו. הקשר כבש שער נפלא ממרחק והוא גם יודע העונה לספק שערים חשובים.

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1
מריאנו באריירו הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
החלוצים לא כובשים? טוב שיש את באריירו/קובי אליהו

"צריך לראות איך מריאנו מתאמן", אמר לוי. "ומעבר לזה יש לו לב גדול. אני שמח שיש לנו שחקן כזה בקבוצה". באריירו ניצח אתמול את המשחק ובמחזור הקודם מול מכבי חיפה היה זה איאד אבו עביד. נגד מכבי תל אביב כבשו דנילו אספריה ורמזי ספורי. דווקא החלוצים עדיין לא פורעים שטרות, אבל בקבוצה משוכנעים שניקיטה רוקאביציה יתחיל להבקיע בקרוב וייכנס לקצב הידוע שלו. "אם אנחנו מנצחים בלי גולים של ניקיטה, שכטר ואנסה זה דבר בריא ונהדר", משוכנעים בקבוצה.

איתן טיבי חזר אמש לשחק ונכנס כחילוף במקום רוקאביציה כדי לעבור לשחק עם שלושה בלמים. חלק מהאוהדים לא אהבו את המהלך הטקטי של לוי ורצו לראות עוד שחקן התקפה חדש במגרש ולא בלם, אבל המאמן הסביר כי הוא רצה להיות בטוח בניצחון באמצעות עיבוי החלק האחורי ולראיה אנסה גם הגיע באותן דקות מהצד השני להזדמנות נהדרת לעשות את השני ולהרוג את המשחק.

עוד בוואלה!

חזרה לפסגה: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה

דור מיכה ישוב לסגל בשבת במשחק מול הפועל ירושלים. שגיב יחזקאל ייעדר עוד שלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully