וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר עשוי להגיע לישראל, ואן לוון מקווה לאמון

17.10.2021 / 6:43

אחרי פתיחת העונה הנוראית וההפסד למכבי נתניה, הכדור נמצא כמו תמיד אצל הבעלים שעשוי להגיע ארצה בשל המצב: "אם הוא ישתכנע שאי אפשר לזכות עם פטריק באליפות, הוא יחליף אותו באותו הרגע". איביץ' יקבל הצעה?

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר עשוי להגיע לישראל בתקופה הקרובה ולבחון מקרוב את ההתנהלות בקרית שלום נוכח ההפסד 4:2 אתמול (שבת) למכבי נתניה שהצטרף לתוצאות לא מספיק טובות מתחילת העונה (3 הפסדים ב-6 מחזורים).

הבוס לא היה בישראל זמן רב. באשר למאמן פטריק ואן לוון, הכדור נמצא כמו תמיד אצל בעלי מכבי תל אביב בקנדה והוא יצטרך להחליט השבוע האם הוא ממשיך לתת אמון בהולנדי ומאפשר לו לפחות עוד פרק זמן מסוים כמאמן הקבוצה כדי להוציא יותר מהסגל, או שהוא מחליט לעשות שינוי ולהצניח בארץ מאמן זר אחר עם אפשרות לשובו של ולדאן איביץ'. גולדהאר נתן בעונה שעברה זמן לגאורגיוס דוניס עד המחזור ה-11. אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות ומאזן של 17 נקודות מתוך 33 אפשריות וכשהוא מעריך שאפשר לקחת אליפות עם מאמן אחר, עשה גולדהאר את השינוי והחליף את היווני בוואן לוון. "אם גולדהאר ישתכנע שאי אפשר לזכות באליפות עם פטריק כמאמן, הוא יחליף אותו באותו הרגע. השאלה אם הוא נמצא ברגע הזה", אמרו אנשים המכירים את גולדהאר.

צפו בתקציר

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:4/ספורט 1

ואן לוון מחזיק במאזן רע של 7 נקודות מתוך 18. לרעתו עומד גם סיום העונה שעברה ובעיקר הפלייאוף בו מכבי תל אביב איבדה הרבה נקודות ואת סיכוייה לזכות באליפות. עד לקנדה הגיעו הקריאות של חלק מאוהדי מכבי תל אביב שאחרי הוצאת סטיפה פריצה, צעקו לעבר ואן לוון להתפטר ושרו זאת עוד כמה פעמים עד סיום המשחק. המאמן הסביר בסיום שהוא עבר במחצית השנייה לשחק במערך של שני חלוצים ולצד אדוארדו גררו הוא רצה חלוץ מהיר יותר מהקרואטי ולכן הכניס את אוסאמה חלאילה. מה שעשוי להוסיף לדעה השלילית עליו אלו שמועות וידיעות שהוא כביכול איבד את חדר ההלבשה. אם בקנדה ישתכנעו מגורמים בישראל שההולנדי לא זוכה להערכה מצד השחקנים, הוא עלול יהיה למצוא את עצמו בבעיה מול הבעלים.

אם גולדהאר יחליט להיפרד מוואן לוון, טבעי שירצה להחזיר את איביץ' שנמצא בביתו ולא מאמן כבר עשרה חודשים. סביר להניח שאיביץ' לא יסרב לחזור, אם כי העובדה שהקבוצה לא עושה תוצאות טובות ודאי תגרום גם לחשש מצד הסרבי לעשות את הצעד ולחזור.

עוד בוואלה!

מעמדו של ואן לוון התערער מאוד: "אני האיש הכי מתאים"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. ברני ארדוב
בינתיים הוא נשאר. ואן לוון/ברני ארדוב

בינתיים צריך המאמן להכין את הקבוצה למשחק מול הלסינקי במחזור השלישי של הקונפרנס ליג ביום חמישי הקרוב. הבוקר מתוכנן אימון ואם גולדהאר לא יבצע מהלך מוקדם של פרידה, ההולנדי עשוי לצאת עם הקבוצה למשחק בפינלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully