וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לם התרגש: "זה מוקדש לאבא". בנתניה עקצו את אוהדי מכבי תל אביב

המאמן חגג את ה-2:4: "ידעתי שהם פגיעים". יניב מזרחי ב"אופוריה" מהמספרת, במועדון עקצו את הקהל של האורחת: "יודעים מי זה לם?"

ערב מיוחד עבר על מכבי תל אביב ועל בני לם. שחקן העבר האגדי של המועדון סגר היום (שבת) מעגל בצורה הכי מרגשת שיש, כשהוליך את הקבוצה לניצחון 2:4 על מכבי תל אביב במשחק התקפי ומלהיב שריגש את הקהל. לם, שחיכה להזדמנות מקבוצת נעוריו במשך שנים ארוכות ומונה לתפקיד רק לפני ימים ספורים, לא ידע את נפשו מרוב אושר במחצית השנייה, וגם בסיום.

"חלמתי, האמנתי. אמרתי לשחקנים שיש למכבי תל אביב שבע נקודות ולנו חמש, ושאנחנו נגמור את המשחק עם שמונה נקודות. אמרתי להם שהם קבוצה טובה, שחקנים טובים, אני מאמין בכדורגל התקפי. שיחקנו שמח, גם כשהיינו בפיגור השחקנים תמיד רצו, את זה אני אוהב", אמר לם.

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:4/ספורט 1
בני לם, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
אופוריה. בני לם חוגג/ברני ארדוב

לם הקדיש את הניצחון לאביו המנוח, ואמר: "התחושה הכי אמיתית היא על אבא שלי, שהיה שרוף על מכבי נתניה. הוא אהב אותה וגידל אותי מגיל 10 להיות שחקן מכבי נתניה. אני בטוח שהוא עכשיו מתהפך בקבר אם הוא היה יודע שבנו ניצח את המשחק הראשון נגד מכבי תל אביב".

בקבוצה עקצו את אוהדי מכבי תל אביב שלדבריהם "צעקו ושאלו מי זה בני לם", וציינו בחשבון הרשמי של הקבוצה בסיום: "מקווים שעכשיו אתם כבר יודעים".

לם סיכם: "לקחתי את כל מה שהמאמנים עשו בשבוע שעבר, עבודה מעולה, לקחתי את המומנטום של המשחק מול סכנין, הכנסתי אמונה. אמרתי שמכבי תל אביב פגיעה, ושזה אפשרי כשאנחנו עם הקהל הנפלא הזה, שמגיע לו שאפו, הוא השחקן ה-12 שלנו".

עוד בוואלה!

פתיחת העונה הגרועה זה 14 שנה: מכבי תל אביב הפסידה 4:2 לנתניה

לכתבה המלאה

יניב מזרחי שכבש שער נהדר במספרת אמר: "אני באופוריה מטורפת, זה כמו חלום שאני רק מדמיין. זה תסריט שרץ רק בדמיון, ופתאום זה קורה. זה טירוף, אני צריך להתאושש. עברתי בליגות נמוכות ולקח לי זמן עד שהתברגתי במערכת, אני בתחילת דרכי בליגת העל וזה עוד יותר מרגש. בתסריט הכי ורוד שלי דמיינתי את זה, ומדהים שזה קרה".

על האפקט של בני לם אמר: "קיבלנו את בני אחרי תקופה שפחות הצליח לנו, וקיבלנו אנרגיה חדשה. בני נתן לנו הרבה ביטחון ושינה קצת את הדברים כמו שהוא רצה. זה עשה את העבודה, ואנחנו מקווים להמשיך ביכולת הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully