וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של ואן לוון התערער מאוד: "אני האיש הכי מתאים"

16.10.2021 / 22:26

הצהובים עם 3 הפסדים ב-6 המחזורים הראשונים לראשונה אחרי 14 שנה. גולדהאר יצטרך להחליט האם הוא נותן למאמן צ'אנס לשיפור. ההולנדי על הקריאות להתפטר: "זו זכותם של האוהדים, גם אני לא מרוצה". ייני: "אנחנו מגדלים דור חדש שיידע לצאת מזה ולהיות ווינר"

מאמן מכבי תל אביב, פטריק ואן לוון, שמע הערב (שבת) אוהדים רבים של קבוצתו קוראים לו להתפטר במהלך ואחרי ההפסד למכבי נתניה 4:2. זה היה הפסד הליגה השלישי העונה של מחזיקת הגביע בשישה מחזורים בלבד והוא הגיע למרות שהיא הוליכה פעמיים. הפעם האחרונה בה מכבי תל אביב הפסידה שלושה משחקים בששת המחזורים הראשונים הייתה בעונת 2007/08.

במועדון שורר הלם והעתיד מונח לפתחו של הבעלים מיטש גולדהאר, שיצטרך להחליט האם הוא נותן צ'אנס למאמן לשפר את הקבוצה או שהוא שוקל להחליפו. במכבי תל אביב ציפו שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב ותתמודד על אליפות עם אחוזי הצלחה טובים, בהרבה אבל הקבוצה לא נראית טוב ומכיוון שאי אפשר להחליף שחקנים, מעמדו של ואן לוון לא יציב.

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:4/ספורט 1
פטריק ואן לוון, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מוצא תשובות. ואן לוון/ברני ארדוב

ואן לוון אמר בסיום: "אם הייתי יודע מה קרה במחצית השנייה.... היינו צריכים לסיים את הראשונה עם יותר שערים. הרגשתי שקובאס וביטון לא במשחק וניסיתי לעשות חילופים במחצית כדי להמשיך במומנטום, אבל המחצית השנייה הייתה אסון. הם השוו וקיבלו הרבה אנרגיה ואנחנו לא התאוששנו מזה".

המאמן הוסיף: "אני מסכים שלא מתאים למכבי תל אביב להפסיד כל כך הרבה משחקים. האיכויות קיימות, התחלנו היום טוב וזה נותן לי תקווה. זכותם של האוהדים לא להיות מרוצים, גם אני לא מרוצה. זה רגע בו חלק מהשחקנים הראו שהם צריכים לתת יותר כי שחקנים אחרים מחכים לצ'אנסים שלהם".

כשנשאל אם הוא האיש הכי מתאים להוציא את מכבי תל אביב מהבוץ, השיב ההולנדי בקצרה: "כן, אני חושב שאני האיש המתאים".

עוד בוואלה!

פתיחת העונה הגרועה זה 14 שנה: מכבי תל אביב הפסידה 4:2 לנתניה

לכתבה המלאה
שרן ייני, דן גלזר, שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב במצב לא מוכר/ברני ארדוב

קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני, סיכם: "זה לא הזמן להסביר מה לא עבד. צריך לנתח, להבין את הטעויות. במחצית הראשונה הגענו להרבה מצבים ואחר כך איבדנו שליטה על המשחק. במחצית השנייה לא מצאנו פתרונות וזה היה ההבדל".

ייני המשיך: "לא כיף לנו, אנחנו אנחנו רגילים ורוצים להתחיל במקום הראשון, לשם אנחנו מרגישים שאנחנו שייכם אבל הרגשה לא נותנת נקודות. יש הרבה מאוד דברים לעבוד עליהם. הקהל מביע את דעתו, בסופו של דבר אנחנו צריכים לרצות אותו. אנחנו לא עושים את זה כרגע, והאוהדים מביעים את דעתם".

הקפטן סיכם: "היו לי עונות פחות טובות ויותר טובות במכבי תל אביב. בשנים האחרונות המקום הכי גרוע שלנו היה מקום שני. החבר'ה פה לא רגילים להיות למטה, אבל אנחנו מגדלים דור חדש שיידע לצאת מזה ולהיות ווינר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully