וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתיכת מתכת נזרקה מיציע בית"ר, שמואלביץ': "זה יכול להרוג בנאדם"

18.10.2021 / 22:18

השופט פנה למנהל האבטחה והמשקיף עם החפץ המסוכן. אוהדי הפועל תל אביב השליכו מכל הבא ליד לפני כן, המחצית השנייה נפתחה באיחור. השר טרופר: "הופכים את האצטדיון לשדה קרב מסוכן". שני אוהדים נעצרו בחשד להשלכת אבוקה

צפו בתקציר המשחק

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

מראות מכוערים הערב (שני) באצטדיון בלומפילד, כאשר חפצים נזרקו משער 5 של אוהדי הפועל תל אביב לכיוונו של איתמר ניצן, שוערה של בית"ר ירושלים. במשך דקות ארוכות לא יכול היה השופט איתן שמואלביץ' להוציא לדרך את המחצית השנייה, וכשהתכוון לשרוק לפתיחה החל מטר מצתים וכוסות גם מהיציע של אוהדי בית"ר ירושלים.

לאחר מכן שמואלביץ' נתן חתיכת מתכת שנזרקה מיציע אוהדי בית"ר למנהל האבטחה ולמשקיף רונן הרשקו ואמר להם: "זה יכול להרוג בנאדם".

ארנסטס שטקוס שוער הפועל תל אביב מוציא חפצים שנזרקו למגרש. אריאל שלום
ארנסטס שטקוס אוסף חפצים שנזרקו לעברו/אריאל שלום

שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיב לאירועים: "ההתנהגות החמורה של חלקים מקהל הקבוצות הערב היא חלק משרשרת של אירועי אלימות בלתי נסבלים בספורט בשבועות האחרונים. האירועים האלה הופכים אצטדיון שנועד לשמח ולרגש לשדה קרב מסוכן. אני מתכוון לפעול נגד האלימות בכל הכלים העומדים לרשותי וכבר מחר אפעל על מנת לרתום למאבק באלימות שמתרחשת במגרשים את כל הגורמים הרלוונטיים, בהם המנהלת, ההתאחדות, הקבוצות ומערכות החוק בישראל. לא אנוח עד שנמצא את הדרך למגר את האלימות".

יו"ר המנהלת ארז כלפון מסר: "אני מתבייש באירועים החמורים ובהפרות הסדר שגרמו הערב עבריינים באצטדיון בלומפילד. אותם עבריינים פוגעים בקבוצות, בעשרות אלפי האוהדים הטובים שהגיעו לאצטדיון, מאות האלפים שצפו בשידור המשחק ומקומם אינו איתנו. נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו בכדי למנוע אירועים חמורים מסוג זה. אני קורא למשטרת ישראל להגיע לאותם עבריינים שהתפרעו וזרקו חפצים למגרש ולפעול נגדם ביד קשה".

עוד בוואלה!

שלומי אזולאי העניק להפועל ת"א 0:1 על בית"ר ירושלים בדקה ה-94

לכתבה המלאה
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים מוציא חפצים שנזרקו למגרש. אריאל שלום
אופיר קריאף מפנה כוסות שהושלכו בצד השני/אריאל שלום

מדוברות המשטרה (מרחב יפתח) נמסר: "המשטרה עצרה הערב במהלך משחק הכדורגל באצטדיון בלומפילד שני אוהדי כדורגל בחשד להשלכת אבוקה לעבר כר הדשא במהלך המשחק. כוחות בילוש סמויים שנערכו בשערי האצטדיון, איתרו את החשוד בהשלכה ועצרו אותו. בנוסף, עצרו הכוחות אוהד נוסף אשר הסליק במכנסיו אבוקה אותה התכוון על פי החשד להשליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully