וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן: "אם הבעלים של בית"ר רוצה להחליף אותי, אז זה נורמלי"

מאמן בית"ר ירושלים מרגיש את הלחץ לאחר ה-1:0 מול הפועל תל אביב: "זה הגיוני שהאוהדים לא מרוצים, אבל תמיד יש תקווה". ניצן: "כל מי שהקבוצה הזו חשובה לו מתוסכל"

תקציר המשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

אכזבה עצומה נרשמה הערב (שני) בקרב שחקני ואוהדי בית"ר ירושלים לאחר שהקבוצה מעיר הבירה הפסידה 1:0 להפועל תל אביב משער של שלומי אזולאי בדקה ה-94. הקבוצה של ארווין קומאן נותרה עם ניצחון בודד והיא במקום ה-11 לאחר שישה מחזורים עם 5 נקודות בלבד. ריצ'מונד בואצ'י רשם החמצה גדולה במחצית השנייה לאחר עבודת הכנה של ירדן שועה, והצהובים-שחורים כבר ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. בפתיחת המחצית השנייה נרשמה מהומה גדולה ביציעים, שכמעט עלתה בפיצוץ המשחק.

מאמן בית"ר ארווין קומאן אמר בסיום: "אנחנו במצב לא פשוט, והיינו צריכים לעשות מספר שינויים כי מספר שחקנים חזרו פצועים מפגרת הנבחרות. זה מאכזב, כי אני חושב שהמצב הכי טוב במשחק היה שלנו כשבואצ'י החמיץ. לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים, אבל אלו החיים. יש לי הרבה מה להגיד על השחקנים, אבל באימונים אני רואה שהם עובדים קשה מאוד".

ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים. אריאל שלום
מרגיש את הלחץ. קומאן/אריאל שלום

על הלחץ: "זה מאוד פשוט - כל עוד אני פה, אני אעשה את הטוב ביותר עבור בית"ר ירושלים, וזה מה שאני עושה. אם הבעלים יחליט שהוא רוצה להחליף אותי, אז זה נורמלי. אתם יודעים יותר טוב ממני מי הבעלים. זה הגיוני שהאוהדים לא מרוצים, גם אני לא מרוצה. אבל שוב, אעשה את הטוב ביותר שלי כל עוד אני בבית"ר". על העתיד: "תמיד יש תקווה, היא תמיד שם".

השוער איתמר ניצן היה מאוכזב בסיום: "גול בדקה ה-90 זו גולת הכותרת, עם זה אנחנו הולכים הביתה, כל השאר לא מעניין. אני מתוסכל, כל מי שחשובה לו הקבוצה הזו מתוסכל. אין לי הרבה מילים להגיד אחרי הפסד בדקה ה-90 מול הפועל. מה שאמרנו בחדר ההלבשה יישאר שם, עם כמה שזה קשה אנחנו צריכים להמשיך כי הליגה עוד ארוכה. אני יודע שזה משהו שנאמר הרבה אבל צריכים לעשות את זה בתור מקצוענים, לדעת מה לא טוב אצלנו וצריך לשפר ולהתקדם הלאה למשחק הבא".

על מטח החפצים שספג בפתיחת המחצית השנייה מאוהדי היריבה: "זריקת החפצים לא השפיעה, זה סתם תירוץ שאני לא מוכן לקבל. כמו שזה נראה עכשיו, כן (בדרך למאבקי תחתית), אנחנו לא מספיק טובים, לא מראים יכולת של פלייאוף עליון. מקווה מאוד שזה ישתנה אבל זו המציאות והטבלה לא משקרת. יש צוות מקצועי מצוין, יש לנו כשחקנים אחריות מאוד גדולה למה שקורה במגרש".

עוד בוואלה! ספורט

שלומי אזולאי העניק להפועל ת"א 0:1 על בית"ר ירושלים בדקה ה-94

לכתבה המלאה

במחזור השביעי תארח בית"ר ירושלים את קבוצת הצמרת של הפועל חיפה. המשחק ייערך ביום ראשון (20:15) באצטדיון טדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully